Muunsukupuolisuus
sukupuoli-identiteetti, joka voi olla sekä että, jotakin mieheyden ja naiseuden väliltä tai sitten tyystin ulkopuolella tätä jakoa...
https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/muunsukupuolinen-niina-tunne-olevani-taysin-mies-enka-nainen
Tunnen olevani enemmän mies kuin nainen, mutta en täysin kumpikaan, sanoo muunsukupuolinen Niina.
Jk. Näyttää Jaanalle
Luonnonoikku vai ?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla aloittaja jokin ongelma. Kerropa nyt kehen jaanaan vertaat tuota jutussa olevaa naista ? Onko tarkoituksesi ilkeillä. Tiedän kyllä mitä ajat takaa. Miltäs se sinun olemus näyttää? Onko kiva piiloutua anonyymiteetin taakse ja harrastaa piilokettuilua.
- Anonyymi
On... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On... :D
Säälin kaltaistasi ihmistä. Se on hyvä kun olet itse täydellisyys ja koet että olet muiden yläpuolella.
- Anonyymi
Mikä tää yletön hinku on aina määritellä itseä tai toisia?
Mä oon mä, en suostu määrittelemään itseäni mitenkään.- Anonyymi
Nykyajan narsismia...minäminäminä ja minun uniikki erilaisuus. Luonnollista kasvavalle nuorelle. Nykyään vaan jengi ei aikuistu.
Ei minusta mikään luonnonoikku, vaan nykyajan mahdollistuma. 😊
Minua eniten miellytti jutussa tämä:
”– En tarvitse miehuuteni toteuttamiseen partaa ja penistä.”
Sama voisi koskea naiseutta ja ulkoisia seikkoja. 😊
Ehkä tulevaisuudessa ei ole enää merkitystä, minkälaisen sukupuoliroolin valitsee, tai ehkä niitä ei enää ole. 🤔
On vain tietynlainen kroppa ja seksuaalisuus=ihminen. 😊- Anonyymi
Photoshop-Jazuli tykkää parroista
Anonyymi kirjoitti:
Photoshop-Jazuli tykkää parroista
Niinhän hän on sanonut. 😊
Eipä toi liitejutun ihminenkään sitä tarkoita, etteikö ne ulkoiset puitteet kiehtoisi, mutta silti ei perusta omaa mieheydeksi sanomaansa piirrettä ulkoisiin seikkoihin. Mieli riittää. Ja se, että saa nykyisin toteuttaa sitä miten vaan pystyy. 😊👌
On vaan hienoa, jos ihmiset löytävät oman jutun ja elävät sen mukaan. 😊👌
Minäkin olen tällainen omituinen otus. Jos olisin saanut valita, olisin syntynyt naiseksi. Synnyin kuitenkin mieheksi ja tyytyväinen sukupuoleeni. Kuitenkin koen. etten ole täysin mies, vaan olen jokseenkin sukupuoleton. Minulla ei kuitenkaan ole mitään tarvetta lähteä sukupuolta vaihtamaan tms. Minusta on kuitenkin kiva pitää pitkää tukkaa tms. enemmän feminiinisyyteen liitettyjä asioita.
Hihii.- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Bartakaweri kirjoitti:
Eikö olekin fantsua :)
Setäkin olisi täti, jos sillä olisi munat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816