Suurkiitos sinulle nimimerkki (etuveto)
Kun vastasit monen automyyijän puolesta.
Ja kaiken huippu on että vielä sinun sivuille tullaan
itkemään kohtaloaan.
Jos automyyijä alkaa opettamaan asiakasta miten
käyttäydään kun tullaan ostamaan autoa se on todella törkeää.
Kiitos vielä kerran .....etuveto
Terveisin automyyijät Kehätieltä.
AUTOMYYIJÄN ITKUVIRSI.
10
2405
Vastaukset
- jone777
opettele nyt herranen aika edes kirjoittamaan ensin. kyllä tälläkin palstalla kirjoittelee kaikenmaailman kouluttamattomia amishitsaajia, joilta tuntuu puuttuvan niin luku- kuin kirjoitustaitokin. onko sitten mikään ihme, että keskustelut liikkuvat tasolla eipäs-juupas. hohhoijaa...
- suustani
sitroen kirjoitti:
edellisellä sentään oli isotkin kirjaimet näppäimistössään. Toisin kuin joillakin muilla.
Se on kuitenkin se yksinkertaisin ja helpoin kielioppisääntö, vai mikä lieneekään nimeltään. En ole ihan varma, amispohjalla...;-)
- Nimerkki
Kiitos teille kaikille.
Onneksi kaikki ei hae virheitä.
Vaan ymmärtää mitä tarkoitetaan - abc
sitroen kirjoitti:
edellisellä sentään oli isotkin kirjaimet näppäimistössään. Toisin kuin joillakin muilla.
Onko aina pakko hakea virheitä.
Jos ei ymmärrä mistä on kysymys niin silloin on
paras itse kirjoittaa paremmin.
Teillä varmasti kuluu aika hyvin kun teillä
on tämä mielenkiintoinen harrastus.
- Automyyä
Nim. "Etuveto" tekee täysin samat virheet kuin sinäkin.
Terv. Automyäi- Hällsningar från Zakarias.
Nim. "Etuveto" tekee mutta ei arvostele
muiden tekemiä virheitä.
Kukaan ei ole täydellinen.
Ibland är dett mycket svårt att förstå vad du menar.Men försök själv förstå men börja intte lärä andra.
Du skall inte visa din dummhet öppet för alla.
Vänligen.Zakarias från Zaire.Försök skriva på mitt språk om du kann,Byfrrmäozhe¤!Schaluun(¤) - mikki
Hällsningar från Zakarias. kirjoitti:
Nim. "Etuveto" tekee mutta ei arvostele
muiden tekemiä virheitä.
Kukaan ei ole täydellinen.
Ibland är dett mycket svårt att förstå vad du menar.Men försök själv förstå men börja intte lärä andra.
Du skall inte visa din dummhet öppet för alla.
Vänligen.Zakarias från Zaire.Försök skriva på mitt språk om du kann,Byfrrmäozhe¤!Schaluun(¤)eihän sitä kukaan viitsi käyttää...
- mmmmm mmmmmmm
mikki kirjoitti:
eihän sitä kukaan viitsi käyttää...
mikkihiiri. säälittävä olio..............
- 5
mmmmm mmmmmmm kirjoitti:
mikkihiiri. säälittävä olio..............
aloituksia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969