On järkyttävää kuinka täällä uskovaiset pilkkaa uskonnottomia. Ilmeisesti vanhurskauteenEI kuulu suvaitsevaisuus? Olen huomannut että syynä on jonkinlainen pelko ateismia kohtaan joka voisi horjuttaa evankeliumin ilosanomaa. Ateistien joukossa on paljon ihmisiä jotka ovat rimpuilleet irti uskontojen kuristusotteesta ja osa taas saaneet järjen valon jo äidinmaidossa.
Anteeksi kun kirjoitin mutta oli pakko.
Järjen valolle vihkiytyneet ihmiset
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minua ateistina haittaa mitä uskovaiset puhuvat minusta, paitsi jos tuomitsevat valheen avulla.
- Anonyymi
Muslimit vihaavat ateisteja enempi kuin kristityt.
- Anonyymi
Myönnät siis, että kristityt vihaa myös ateisteja.
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, jos muslimit kerran vihaavat enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, "enempi".
- Anonyymi
Ihan kuin järjellä olisi jotain tekemistä ateismin kanssa. Ateisti on tyyppi kuka ei usko Henry Fordin olemassaoloon, koska Henri ei asusta Fordissa. Mielikuvituksettomia moukkia ovat jos minulta kysytään. Ahdasmielisiä ja dogmaattisia. Sen sijaan Raamattuun uskova ihminen on avarakatseinen. Uskoo mm. aikamatkustukseen, maan ulkopuoliseen elämään, "teknologiaan" joka pystyy tuottamaan todellisuuden ja tietoisuuden.
- Anonyymi
Sinä et hyväksy Fordia jumalan kansan rakastajana 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et hyväksy Fordia jumalan kansan rakastajana 🤣
Fordin Henry oli teosofi !
- Anonyymi
Siinä minulla on taas uskovainen joka vihaa ateisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä minulla on taas uskovainen joka vihaa ateisteja.
Vihaan typeryyttä. Ateisti minä olen ollut itsekin. Samanlainen moukka kuin muutkin. Ahdasmielinen ja dogmaattinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaan typeryyttä. Ateisti minä olen ollut itsekin. Samanlainen moukka kuin muutkin. Ahdasmielinen ja dogmaattinen.
Nyt olet aivopesty.
Sanassa sanotaan, että Lopun aikoina tulee pilkkaajia. Siitä on kysymys.
- Anonyymi
Sitä lopun aikaa on ollut nyt 2000v
Anonyymi kirjoitti:
Sitä lopun aikaa on ollut nyt 2000v
On totta, että ateisteja ovat uskovaiset pilkanneet hyvinkin kauan.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIIo kirjoitti:
On totta, että ateisteja ovat uskovaiset pilkanneet hyvinkin kauan.
Kiitos. Hyvin olemme pilkanneet 👍 Ensi kerralla kiitettävästi.
- Anonyymi
Kasvosovellus tarkoittaa anonymiteettia. Parhaat myydään sovelluskaupoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902100- 1222011
- 791742
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171165Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097