Kouluja vähennetään, vanhainkoti lopetetaan uusia visioita luodaan innovatiivisellä innolla.
Prioinnin kohteet?
7
145
Vastaukset
- Anonyymi
Priorisointi?
- Anonyymi
Niin ja liäteala varmaankin kasvaa......jne....
- Anonyymi
Vanhainkodit joutaakin hävittää , Niissä ei asu kuin yhteikunnan elättejä joiden elämänkaari on loppumetreillä .
- Anonyymi
Mihinkähän sitten itse menet kun et enää pärjää kotona,jokainen meistä vanhenee vaikka nyt olisit elämäsi kunnossa kuten kirjoituksestasi voi päätellä.
- Anonyymi
Ja jos ei ennen ole ollut isompia vaivoja vanhainkodissa riutuu ruuan vähyteen. Ei ihminen elä pelkästään kaurapuurolla ja mehukeitolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei ennen ole ollut isompia vaivoja vanhainkodissa riutuu ruuan vähyteen. Ei ihminen elä pelkästään kaurapuurolla ja mehukeitolla.
Kyllä elää , mutta kuinka kauan?
- Anonyymi
Niinhän se rölli tekee. Kautta likaisten varpaiteni tais sanoman. Molemmat yhtä lahjakkaita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764