Miltä tuntuisi hiihtää 30 astetta pakkasta 10 km,tämä lapsena,sitten olette tiputuksessa viikon ja toisen viikon sairaalassa ja puolen vuoden päästä hiihdätte 100 km viikko ja 10 kk päästä Hämeenlinnasta - Lahteen Finlandia hiihdon lumisade keli 8 h17 min raskas keli,tämän jälkeen juoksette kesälomalla kaksi pitkää maratonia eli 42km 195 m,sitten vielä kaksi täyspitkä lisää ja kahdeksan puolikasta ja tämän jälkeen 16 km joka aamu ja ilta pois töistä 37 min aika siivu,eli 162 km viikko ja siihen vielä 40 km viikonloppuna eli 200 km viikko,Rulla luistimilla täyspitkä maratonia,22 astetta pakkasta 40 km ja 50 km hiihtoa harjoitus lenkit.Nämä netti kiusaajat eivät usko et olen pystynyt tällaisiin suorituksiin.Tiedät varmaan ketä netissä on kiusattu.lahti.Sinä joka luet tämän laita kaikki yleiselle palstalle Facebook niin nämä ihmiset heräävät todellisuuteen.Minun elämän motto Kaj Frankin joka selvisi keskitysleiriltä.Voit kertoa myös netissä et nämä kiusaajat tulee esiin netissä jollain tapaa.Eli tuollaista voi tehdä kenellekään.Muuten miltä tuntuisi syödä Heinäsorsaa punaviini kastikkeessa mummo ainakin tykkäsi ja ystävä myös.Eli tiedät kuka tässä kirjoittaa jos haluat syödä tällaista mieti mitä pitää tehdä.Kiitos paljon kun laitat tietoa eteenpäin ja olet lukenut loppuun.
Nyky ihmisten liikkumattomuus
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Olet todella pilvenveikko.
- Anonyymi
Kai Frank söi itsensä siaksi, Älä häntä palvo
- Anonyymi
Surullista, joku oli kirjoittavinaan oikeen tosi hauskan aloituksen, eikä lopulta saanut kahteen vuoteen kuin 2 viestiä.
Ota tästä yksi, arvostin tekstiäsi ja varsinkin sitä että yritit. - Anonyymi
Olen jokseenki varma että teit lopuksi kaksi kuperkeikkaa.
- Anonyymi
Se on tämä " netti " millä kaikki hoidetaan niin kauppa asiat kuin saunan lämmitykset ! Ettei vaan tarvi sieltä kotisohvalta mihinkään lähteä ! Ja sitten jos ihan uloskin täytyy lähteä , niin oikaistaan naapurin pihan läpi ja etsitää lyhin reitti , ettei vaan rasitikroppa liikaa ! ja sitten taas älylaitteiden kimppuun !
- Anonyymi
Mut se että juoksee aamuin illoin 16km 37 minuutissa on kyllä aikamoinen temppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709