mikä kokemäen ruokakaupoista on paras ja monipuolisin. plussat ja miinukset
Kaupat kokemäellä
14
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Spaari o hyvä ja laasse tori
- Anonyymi
Samoin minun mielestä Lassentori on koko elämäni paras kauppa!
- Anonyymi
Kaskisen kauppa on myös tosi hyvä
- Anonyymi
Mun mielestä Ruokavarasto on paras, ei liian suuri eikä liian pieni. 👍
- Anonyymi
Mä kävin jouluviikolla Hulkon kaupassa, siinä sillan pielessä. Oli hyvät tarjoukset.
- Anonyymi
Ajankolla parhaat makkarat, ja makkara mestarilla hyvät jutut. Pärjäis vaikka käytettyjen autojen kauppiaana.
- Anonyymi
En tiedä autoista mitään. En koskaan lue koneviestiä enkä sen alan julkaisuja, kun ei kiinnosta jutut konepellin alta. Sellaiset lukee joita ne kiinnostaa.
Teen silkkipainohommia, ja harrastelen medialiikuntaa, katselen naisten kuviokelluntaa mielelläni.
- Anonyymi
Mielestäni paras kauppa on käteiskauppa. Käteisellä voi ostaa mitä vaan milloin vaan mistä vaan.
- Anonyymi
Apteekki, sanoivat että voi näitä pillereitä popsia, ruokakauppa hekin on. Bonus korttia eivät tarjonneet, mutta koronan voivat kaupantekiäiseksi antaa.
- Anonyymi
Tiedämme marketin, jonka tuotteita on kerätty pakastimeen laboratoriokokeita varten, koska sisältö ei ole aivan sitä mitä luettelossa on merkitty. Kauppiaalla on tietenkin suhteita paikkakunnan kyseenalaisimpaan vaikuttajaan jonka ura on ollut pelkkää naurettavaa farssia koko olemassaolonsa ajan.
Lahjuksilla päästään vain osan matkaa, sitten tulee paljastus ja sitten lusitaan. Onneksi on apteekki lähellä, kuinkas ollakaan.
Ei tämä kokemäellä ollutkaan vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedämme marketin, jonka tuotteita on kerätty pakastimeen laboratoriokokeita varten, koska sisältö ei ole aivan sitä mitä luettelossa on merkitty. Kauppiaalla on tietenkin suhteita paikkakunnan kyseenalaisimpaan vaikuttajaan jonka ura on ollut pelkkää naurettavaa farssia koko olemassaolonsa ajan.
Lahjuksilla päästään vain osan matkaa, sitten tulee paljastus ja sitten lusitaan. Onneksi on apteekki lähellä, kuinkas ollakaan.
Ei tämä kokemäellä ollutkaan vaanHa ha. On antabukset sisällä kun juttu luistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ha ha. On antabukset sisällä kun juttu luistaa.
Kyllä ne löytää tiensä testituloksiin. Hanskin spar tietää.
- Anonyymi
Pysähtyykö joku kauppa-auto Korkeaojalla?
- Anonyymi
Nurmisen kauppa-auto, tiistaisin ja torstaisin. Osuuskaupan Niemisen ajama auto kiertää nykyisin vaan Kauvattalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712