Minun pitäisi mennä lääkärin määräämään huumeseulaan, mutta olen käyttänyt erinäisiä aineita, voiko testistä kieltäytyä ja mitä siitä seuraa?
Huumeseulasta kieltäytyminen
3
419
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkään siis että lääkäri ottaa ajokorttini pois
- Anonyymi
sano että olet kipeä ja sulla on kauhee flunssa.Eihän kipeänä voi mennä lääkäriin.
- Anonyymi
Huijaaminen sairastumisesta ei seuloja estä, siirtää vain.
Testit on edessä ennemmin tai myöhemmin.
Testiin menemisen pakosta en tiedä mutta kai se riippuu siitäkin kuka ne on määrännyt ja mistä syystä.
Ilman kunnon selitystä testien ottamisen syystä ei kai ole pakko mennä.
Tiedän sen että jos lääkäri otattaa labroja vaikka jostain muusta syystä niin silloin täytyy potilaalle kertoa jos otetaan myös huumeseulat.
Tosin kaikki eivät tuota noudata, itse olin kerran päivystyksessä ja näin jälkeenpäin koneelta että olivat ottaneet seulatkin.
Sillä ei tosin ollut väliä kun en ollut käyttänyt mitään aineita mutta hämmästyin koska ei oltu sanottu asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712