Kalastaja hukkui tänään iltapäivällä Pieliseen Kelvällä Lieksan ja Joensuun rajan tuntumassa. Jäät eivät nyt helposti vahvene, kun päälle tuli lumipeite ja sääkin muuttuu plussakeliksi.
Kalastaja hukkui Pieliseen
10
<50
Vastaukset
Täälläpäin Suomea ei kukaan huku jäihin, kun ei jäitä ole missään.
- Anonyymi
Ei se tainnu Pieliseen hukku tuolla Joensuun takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tainnu Pieliseen hukku tuolla Joensuun takana.
Eipä järki paljoo päätä pakota kun nyt lähdetään "jäille". Selvää itsemurhaa tommonen on joka lähtee moiselle seikkailullle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä järki paljoo päätä pakota kun nyt lähdetään "jäille". Selvää itsemurhaa tommonen on joka lähtee moiselle seikkailullle.
Näyttää siltä, että iäkkäillä ihmisillä ei itsesuojeluvaisto toimi, taikka voi olla kyseessä jo muistisairautta.
- Anonyymi
On se kumma, kun silloin pelätään jäälle menoa kun on kirkas jää, mutta lunta kun tulee päälle, niin sitten menoksi.
- Anonyymi
Siteeraan tässä Mariskan laulua "Kuolema on kalamies....." Varmaan omaisille on hirvittävä shokki näin menettää omainen sinne rakkaille kalavesille. Otan osaa suureen suruun, ikävään, kauhuun.
- Anonyymi
Taas nähtiin että pilkkiminen on lieksassa paljon vaarallisempi ilmiö kuin esim. maahanmuutto...
- Anonyymi
Osanotto läheisille.
- Anonyymi
Höytiäisellä isot etsinnät, kun jäältä avannon reunalta löytynyt kenkä ja reppu, onneksi jäihin tippunut päässyt omin avuin rantaan.
- Anonyymi
Eikös se ole niin jotta 3sm jääkestää pilkkimiehen. 5sm tavallisenmiehen. Joka syksy hukkuu pilkkijöitä, eikä se siitä muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979