Mapsi ei näyttänyt yhtään kahvilaa. Joku Wampulla löytyy. Onko siellä kahvioita vai onko se vain leipomo?
Onko vampulassa kahvilaa?
6
339
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan se lounaskahvila. Ei siinä mitään sitten. Onko muita?
Se on sekä kahvio että leipomo. Siinä vanhassa säästöpankin talossa jossa on nykyään myös kirjasto. Suosittelen! Vampulassa ei ole tällä hetkellä muita.
- Anonyymi
Olin kuulevinani,että oltaisiin avaamassa uutta kahvilaa. En tarkemmin tiedä tuleeko keskustaan vai jonnekin rauhallisemmalle vesistön rannalle. Lietteen loiske on nimeksi kahvilalle päätetty.
- Anonyymi
Saako sieltä pikkusuolaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sieltä pikkusuolaista?
Ei. Kahvetta ja nisusta vaan! Koneviästiä voi lukkee juaresansa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Kahvetta ja nisusta vaan! Koneviästiä voi lukkee juaresansa..
Ei se sulta kysynyt kun sitä oikeeta! Sinun kahvila on Airamin termari ja vehnäs.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764