Elintarviketeollisuus ja tukkuteollisuus ovat lahjoittaneet tavallista enemmän.
Ruokapankin asiakkaita ovat pääsääntöisesti pienituloiset, kriisiavun tarpeessa olevat henkilöt ja perheet.
-Ruoka-avun tarvetta on koronan aikana 25 prosenttia enemmän kuin ennen korona-aikaa on ollut,
Ruoan kysyntä on ollut niin kovaa, että poikkeuksellisesti Ruokapankissakin on turvauduttu ruoan ostamiseen, jotta sitä riittäisi kaikille jaettavaksi, Marja Palkonen sanoo.
Kasvaneeseen tarpeeseen vastaamisessa auttoi mm. lokakuussa käynnistetty keräys.
– Elintarviketeollisuus ja tukkuteollisuus ovat lahjoittaneet tavallista enemmän.
Kepulaista ruolaa jakoon vähävaraisille.
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näiltä ei tupu köyhille, sosialistit itse käyttää vaikka noin lentämiseen, jolla oli lomatkan tarkoitus.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html - Anonyymi
Pankkolängvitsille 2 kirjainvirhettä, niin ei mene hukkaan joulun aaton -aatto.
Jotain pähkäiltävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039