Eijat nivala ja kerava,maito on ollut aina valkoista ei punaista,punaiseksi sen saa värjäämällä,mutta onko se enää maitoa?
Maito ei ole punaista
7
160
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän täällä ollaankin oikein oivallusten äärellä.
- Anonyymi
Asiasta voi aina keskustella,miksi kutsua maitoa punaiseksi,jos se sitä ei ole? On täysmaitoa,mutta ei punaista maitoa ja termit haltuun,eräs saksalainen ystäväni ihmetteli miksi kutsua tuolla nimellä maitoa,hän osaa hyvin suomea,yritin selittää,kun kuuntelin hänen näkemystä asiaan, niin ymmärrän maito ei ole punaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta voi aina keskustella,miksi kutsua maitoa punaiseksi,jos se sitä ei ole? On täysmaitoa,mutta ei punaista maitoa ja termit haltuun,eräs saksalainen ystäväni ihmetteli miksi kutsua tuolla nimellä maitoa,hän osaa hyvin suomea,yritin selittää,kun kuuntelin hänen näkemystä asiaan, niin ymmärrän maito ei ole punaista.
Joo, entä sitten kun on punaista ja sinistä tupakkaa, ja onko sitä vihreetäkin ja mitä vielä? Kai siinäkin se väri on vain pakkauksessa, eikä itse tupakka sinänsä ole eri väristä? Pakkauksen väri ilmeisesti kuitenkin kertoo jotain sisällön ominaisuuksista, ihan niin kuin maitopurkin värikoodauskin. Kai tuo termi punainen maito pitäisi olla ihan selkeä, tarkoittaa punasävyisellä värimaailmalla merkityssä pakkauksessa myytävää runsasrasvaista maitolaatua. Ja joo, ei se itse maito tosiaan silti ole punaista.
- Anonyymi
On siellä paljon turhempiakin asioita puitu kuin tämä,esim. kissoista ja nikeistä,mutta sisäpiirin kiusaajat pahimmat heitä ei edes luotsi saa kuriin.
- Anonyymi
Jos kermavaahtoon laittaa karamelliväriä nin onko se enää kermavaahtoa....?
- Anonyymi
Jos laitan kahviini maitoa niin onko kyseessä silloin kahvimaito vai maitokahvi?
- Anonyymi
Laitatko maitoa kahviin vaiko kahvia maitoon,saattaa olla ,että se on silloin kahvi maidon kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784