Jännämiehet vai kiltit ja kuunnolliset ätmit?
Kummat on vihaisempia naisille
15
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ätmit ovat naisvihaajia, jotka ovat keksineet koko "jännämies" sanan.
- Anonyymi
tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä.
Naisille tuo sanaa tarkoittaa kemiaa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007713367.html
- Anonyymi
Jänämiehet on syntymästä saakka vihaisia ja sen takii naisii kuoleekin nuorena.
- Anonyymi
Ätmit ovat vihaisia syntymästään asti ja siksi iloitsevat aina kun joku mies tappaa naisen.
Ätmit ovat monesti naistenhakkaajia. Kun patoumia ei uskalla maailmalla purkaa, kotona heiluu nyrkki. Siksi naisen ei ikinä pitäisi tyytyä turvallisen oloiseen ätmiin.
- Anonyymi
Kerrankin puhut asiaa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Heeei, minä puhun aina asiaa!
Et.
Ihmettelen miksi kenenkään pitäisi olla vihainen naisille?
- Anonyymi
Ätmit tietenki. Ei mitään jännämiehiä ole olemassakaan. Jokainen ihminen voi potentiaalisesti tehdä pahoja tekoja. Joka väittää muuta, niin valehtelee jo. Toisille pahanteko on vaan todennäkösempää kuin toisille.
- Anonyymi
Nämä on niitä selityksiä joita tarvitaan että nainen voi perustella itselleen jännämiehen ottamisen.
- Anonyymi
Ei ole mitään potentiaali juttua. Ätmit ei tee pahoja joten ovat ätmejä eivätkä saa naisia, itsekkään en ole koskaan tehnyt. Jännämiehet tekee rikoksia koska niistä tuli syntyjään sellaisia.
- Anonyymi
Kateelliset, siipeensä saaneet, ohitetut, jätetyt, nolatut, rannalle jääneet jne. - Oli ne sitten jännämiehiä, ytmejä/ätmejä, jännäjennoja tai ytnejä/ätnejä, niin sama valitusvirsi ja panettelu alkaa. Peiliin ei ole kuin aniharvalla rohkeutta katsoa. Ennemmin etsitään se vika ja syntipukki muualta, kun ei ole rohkeutta muuttaa itsessään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959