Rikollisten kuvia ei Suomessa saa...

Anonyymi

...julkaista, jos julkaisee saa ankarat sakot:

https://www.yrittajat.fi/uutiset/596634-yrittaja-julkaisi-kuvan-bensavarkaasta-varas-vei-karajille-ja-yrittaja-sai-sakot#2cc8aa34

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005750222.html

Poliisikaan ei koskaan julkaise rikollisten kuvia, jos etsinnässä on aina tunnistamattomaksi peitetty. Vähintäänkin kestää viikkkoja ennen kuin poliisi ikinä julkaisee epäiltyjen kuvia, ainakin senaikaa ottaa että ehtii paeta ulkomaille. Sensijaan jos olet viaton sivulllinen ei sinulla ole mitään suojaa, pollarit surutta levittelee kuvaasi. Varmaan jos olisi paremoi kuva tuosta pyöräilijästä sitä leviteltäisiin surutta iltapäivälehtien etusivuilla:

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007717378.html

Aika hulllusti menee nämäkin asiat täällä.

-harmiseikirj-

4

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle kävi kerran niin, että kertakaikkiaan unohdin maksaa tankkauksesta. Onneksi tuttu aseman työntekijä soitti perään, että mites se maksu 😅

• Anonyymi

Onhan rikollisista ollut kuvia lehdissä vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

Sulla jäi yks oleellinen asia pois eli oli julkaistu myös nimi! Eiköhän poliisi olisi itsekin päässyt rekkarin perusteella epäillyn jäljille. Ja sitäpaitsi eihän auto ole välttämättä aina bensarosvon oma eli silloin on levitelty väärän henkilön nimeä!

• Anonyymi

Naiset suojelee jännämies rikollisia tässä maass. Rikollisuus kannattaa. Tuokin tienasi 1500 euroa tuosta vaan Kannattaa mennä varkaisiin heti jos olette raha pulassa niin siitä saa 1500 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe