Sattumoisin yhtenä myöhäisenä iltanahetkenä tulin puolivahingossa katsoneeksi luultavasti neloskanavalta Jerry Springer Showta.
Kerrankin erilainen näkökulma amerikkalaisiin. Ei näkynyt yhtään kaunista ja rohkeuskin oli todella erilaista kuin missään aikaisemmin näkemässäni.
Toisaalta ihmettelin, miksi ihmeessä kukaan haluaa katsoa moista ja toisaalta vielä enemmän sitä miten kukaan voi pyrkiä esiintymään siihen.
Show herätti monenlaisia ajatuksia, vaikka kertakatsominen todellakin riitti.
Oletko sinä nähnyt ohjelman ja millaisia ajatuksia se sinussa herätti?
Uskomatonta amerikkalaista ?
12
684
Vastaukset
- Pirre*
niin epistä kun täällä ei näy kuin kolme kanavaa, pitänee hankkia se digoboksi, pysys ees vähän teidän kanssa samalla aaltopituudella :)).
hankinta.Voitais jutella Espanjan,Saksan ja kohta Ruotsin fudis-liigojen matseista.
Lisäksi ravi lähetyksiä on sopivasti.
Olet joskus itse yllyttänyt minu,nyt teen vastapalveluksen.Digikauppaan ja sassiin.
Oikeesti ainakin Tv-kuvan laatu paranee jos siinä on ennestään jotain'häikkää'.
Ja kyllä siellä oikeita muitakin katseltavia ohjelmia tulee.Kyllä siihen sen sataeuroa kannattaa uhrata.- Pirre*
emw34 kirjoitti:
hankinta.Voitais jutella Espanjan,Saksan ja kohta Ruotsin fudis-liigojen matseista.
Lisäksi ravi lähetyksiä on sopivasti.
Olet joskus itse yllyttänyt minu,nyt teen vastapalveluksen.Digikauppaan ja sassiin.
Oikeesti ainakin Tv-kuvan laatu paranee jos siinä on ennestään jotain'häikkää'.
Ja kyllä siellä oikeita muitakin katseltavia ohjelmia tulee.Kyllä siihen sen sataeuroa kannattaa uhrata.lapsilta karaoke laitteet synttärilahjaksi, olisi kyllä voinut olla järkevämpää toivoa sitä digilaitetta.
Olin Espoossa töissä tässä jokusia vuosia sitten ja pidin nelosen ohjelmisto tarjonnasta kovasti, että ..niin mutta, niiden ravien ja muihen pallon perässäjuoksukilipailuihen takia en kyllä osta mittää digiä:))! Pirre* kirjoitti:
lapsilta karaoke laitteet synttärilahjaksi, olisi kyllä voinut olla järkevämpää toivoa sitä digilaitetta.
Olin Espoossa töissä tässä jokusia vuosia sitten ja pidin nelosen ohjelmisto tarjonnasta kovasti, että ..niin mutta, niiden ravien ja muihen pallon perässäjuoksukilipailuihen takia en kyllä osta mittää digiä:))!ostamatta tätä,digiboxia.
Vai pitääkö oikein resepti kirjoittaa,että on pakko se hankkia.
jk.Toivottovasti et'pakoita'minua niin tekemään.- Pirre*
emw34 kirjoitti:
ostamatta tätä,digiboxia.
Vai pitääkö oikein resepti kirjoittaa,että on pakko se hankkia.
jk.Toivottovasti et'pakoita'minua niin tekemään.vuan jos kerran liäkär out:)
- T.R.maalari.N
Pirre* kirjoitti:
vuan jos kerran liäkär out:)
jos tuo emw reseptin sijaan kirjoittaisikin shekin!
T.R.maalari.N kirjoitti:
avoin ja pankkin takuu;kelpaisko edes alkuun.
- Pirre*
T.R.maalari.N kirjoitti:
niin, ei haittaa isommallekkaa sumalle kirjuitettu!!:)
en tohtisi suositella.
Mielestäni 24:n kanava yhteistarjonta ei juurikaan tarjoa laadullisesti enempää valinnanvaraa. Ehtiihän sitä sitten, kun on pakko.;))
Tuo Jerry Springer -juttu on minusta uskomaton, vähintäänkin hieman sairaiden ihmisten esiintymishalun ja tv-julkisuuden tavoittelun hyväksi käyttämistä. Joukossa tyhmyys tiivistyy -sanonta pätee siellä, kun yleisö yltyy kilpailemaan huomiosta, huutelemaan toinen toistaa suurempia typeryyksiä, ryntäämään lavalle ja vilauttelemaan. Mitä enemmän pintaa, sitä innokkaammin sitä halutaan näyttää. Puhumattakaan päähenkilöistä, jotka tekevät suuria paljastuksia, sekä fyysisesti että henkisesti. Paljastavat ensimmäistä kertaa yleisölle sekä paikalle (muka) asiasta tietämättömänä kutsutuille läheisilleen yksityiselämästään, jotain siihen asti salattua intiimiä ja erityisesti tavallista jenkkiläistä tuohduttavaa.
Kansainvälisen levityksen tarkoitus on varmaan näyttää maailmalle, millaisia eksibionistisia friikkejä jenkkilästä löytyy.
Jos joku miettii, että suomalaisten ulkonäkö ja vartalot eivät ole kauniita, suosittelen ko. shown katsomista. Itsetunto palautuu - takuulla.
Vaikkei mielikuvituksesi riitäkään (en väheksy mielikuvistustasi ;) kuvittelemaan esitystä, en usko että mitään menetät vaikket sitä koskaan näkisi.;)- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
en tohtisi suositella.
Mielestäni 24:n kanava yhteistarjonta ei juurikaan tarjoa laadullisesti enempää valinnanvaraa. Ehtiihän sitä sitten, kun on pakko.;))
Tuo Jerry Springer -juttu on minusta uskomaton, vähintäänkin hieman sairaiden ihmisten esiintymishalun ja tv-julkisuuden tavoittelun hyväksi käyttämistä. Joukossa tyhmyys tiivistyy -sanonta pätee siellä, kun yleisö yltyy kilpailemaan huomiosta, huutelemaan toinen toistaa suurempia typeryyksiä, ryntäämään lavalle ja vilauttelemaan. Mitä enemmän pintaa, sitä innokkaammin sitä halutaan näyttää. Puhumattakaan päähenkilöistä, jotka tekevät suuria paljastuksia, sekä fyysisesti että henkisesti. Paljastavat ensimmäistä kertaa yleisölle sekä paikalle (muka) asiasta tietämättömänä kutsutuille läheisilleen yksityiselämästään, jotain siihen asti salattua intiimiä ja erityisesti tavallista jenkkiläistä tuohduttavaa.
Kansainvälisen levityksen tarkoitus on varmaan näyttää maailmalle, millaisia eksibionistisia friikkejä jenkkilästä löytyy.
Jos joku miettii, että suomalaisten ulkonäkö ja vartalot eivät ole kauniita, suosittelen ko. shown katsomista. Itsetunto palautuu - takuulla.
Vaikkei mielikuvituksesi riitäkään (en väheksy mielikuvistustasi ;) kuvittelemaan esitystä, en usko että mitään menetät vaikket sitä koskaan näkisi.;)kerroit tarppeeksi, ainakkaa tuon ohjelman takia ei tarvvii digiä ostaa.
Pittää kohta testailla tuota karaoke laitetta, miulla on ollut flunssan jälkeen jotain vikkaa lauluelimissäni, vai liekö vain nuottikorva paleltuna:))
- Joku nikki
Näyttelijöitä koko jengi,ei kukaan noin menisi oikeasti munaamaan itseään TV:ssä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965