Millaisia palautusprosentteja teillä on ja mikä on taktiikkanne vedonlyönnissä?
Tuli nyt vuoden vaihteessa tehtyä yhteenveto 2020 vedonlyönnistä ja palautusprosenttini on menneelle vuodelle 107%.
Olen siis saanut koko vuoden aikana vedonlyöntiin laittamani summan 1,07 kertoimella takaisin.
Itse teen pitkävetoa pääosin jalkapallosta kahden-kolmen kohteen lappuja ja yhden kohteen lappuja haistelen pelkästään selvistä ylikertoimista.
Kaikki valitsemani kohteet perustuvat ennalta tehtyyn analyysiin, kokoonpanot, koti-/vieraspeli, joukkueen kunto (viimeiset pelit), tehdyt-/päästetyt maalit keskiarvo jne.
Palautusprosentti tuottavassa vedonlyönnissä
Anonyymi
0
1176
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745