Ooon polttanut kannabista lokakuun alusta joulukuun 16 pv asti jolloin olin 5 päivää ilman jonka jälkeen poltin taas 22-4.1 joka päivä ja 7-11 pv uudestaan joka päivä ja nyt mulla olis tulossa kusitestit varmaaan ens viikon alussa tai perjantaina ja pitäis saada ne puhtaaaks mut en oikee tiiä mikä auttais varmasti? Oon ite vesittänyt aikasemmi ja se autto mut sillonki vesitin vähä yli viikon ni auttaaks sitruunamehu ja kyypakkaus? Ja onks jotai muuta vinkkejä miten sais oikeesti puhtaaksi koska en voi jäädä kiinni!!!!!
Kusitesti puhtaaksi????? Auttakaa!!!
Anonyymi
4
265
Vastaukset
- Anonyymi
Aika auttaa. Ei mikään muu. Riittävästi pilvetöntä aikaa, niin et jää kiinni.
- Anonyymi
Kuinka kauan pitäisi olla ilman?
- Anonyymi
Valvotaanko näytteen anto ihan vierestä? Jollei valvota, niin käytä kaverin virtsaa.
- Anonyymi
Toisella puolella huonetta mut miten mun pitäis käyttää toisen virtsaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709