En tajunnut että hänkin oli jo 70v..
Rip Pave...
8
177
Vastaukset
Juu. ALS:ia sairasti. Just eilen linkitin Paven biisin, ikävä. Se on sellainen suurien tunteiden kappale mulle. Tänään sitten Pave nukkui pois. 🥀
Kiitoksia Pave lällyistä
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Il3ktEs3twM
Surullista se on mutta laulut jäävät elämään. Jokainen lähtee vuorollaan, tosin jotkut etuilevat jonossa. Kerran tuli tuokin ukko tavattua, joskus 90-luvun lopussa Lepakossa.
Kaveri halusi tehdä Pavesta jonkun dokumentin ja minä menin sit mukaan kuvaajaksi. No eihän se mitään järkevää siitä aikaan saanut, kun kyseli niin typeriä eikä osanut muutenkaan kasata kuvatusta materiaalista mitään järkevää.
Mutta Pave oli loistotyyppi. Sillä oli oma studio siellä Lepakon kellarissa ja suurinpiirtein kaikki oli sellaista vintage-kamaa. Hän oli silminnähden innoissaan ku selitti näistä kamoista.
Päätin sit tehdä niistä oman pikkupätkän. Pitäs vaan saada se tolta videokasetilta tuupattua joskus nettiin.
Ja kuvaaja, minä siis, tykkäs ku Maijasella oli sillon kirkkaanpunaiset rastat päässä. Ei ollu sillä hetkellä mikään tylsän sliipatun näkönen kaveri.- Anonyymi
Onhan siitä tietysti aikaa kun on Pavea ekan kerran ollut keikalla kuuntelemassa, taisi olla 1984.
Minäkin kyllä kuvittelin että Pave olisi nuorempi. - Anonyymi
Wuppis-täti, miksi spämmäät monella nikillä?
- Anonyymi
Mikä ihmettelyn aihe on, jos mies delaa seitsemänkymppisenä. Taannoin kuolleen kuuluisan kitaristin kuolemaa sen sijaan voi surra, koska hänellä jäi elämä ja ura kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846