"Pieni askel coinilaiselle, suuri askel koko ihmiskunnalle" missä ovat pienet tepastelevat askeleet? Rujahirvi on jo piessyt jonathan edwardsin ja ritolan ennätykset, missä jatkaja mainiolle kryptovaluutalle ?
Coinilainen odottaa
3
74
Vastaukset
Täytyy vain odottaa! Ei Roomaakaan päivässä rakennettu ja Apple aloitti autotallista. Pörssi aukeaa ihan kohta. Pitää vain odottaa.
- Anonyymi
Oikea sanamuoto "Putouksen" mukaan on
Ei Roomaakaan päivällä rakennettu
Apple teki autotalleja
Veitsi oli ihan terällä
Suo siellä, kuokka täällä
Päivääkää ei ilman veskaa
- Anonyymi
Eiköhän nyt kuitenkin käynyt niin, että mustalais-akka veti kylmästi hynät liiveihin ja poistui näyttämöltä.
Korvarenkaat iloisesti kilisten hyppäsi taksin takapenkille ja ohjeisti kuskia ottamaan suunnan kohti kansainvälisten lentojen terminaalia ja mieluiten johonkin, missä odottaa miellyttävä ja lempeä ilmasto.
Yli 300 päivää vuodessa aurinkoa ja alhainen veroprosentti (0,00%)
Muiden Coin-johtajien pienet tepastelut sitten kaikuvatkin tutkintavankeuden ahtaassa sellissä.
Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009