Hämmästyin kovasti kun huomasin että tuo juttu Pakistanin ufosta on täysin kadonnut tältä foorumilta vaikka itsekin olen kommentoinut sitä muutama kerta ja jopa hankkinut kansainvälisiä mielipiteitä asiasta.
En ymmärrä.
Minne katosi juttu?
20
65
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän asiat ovat milestäni sinun osaltasi paremmin kuin hyvin.
Jouduithan kyseisessä ketjussa myöntämään tehneesi liian hätiköityjä johtopäätöksiä.
Näit lentäjien ottamissa videoissa kattoja joita ei sitten näkynytkään.
Et onnistunut viemään videoilta uskottavuutta, vaan vaaransit omasi.
Nyt tuota erhettäsi ei näy.
Nuo tiedot joita kirjoitit ufoon liittyen näkyivät uutistekstissä. - Anonyymi
Alkoi polttaa! Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta! Tai keksittäis jotain oikeasti hiilineutraalia energianlähdettä! Jos näin kävis tulee Elon Muskilta itkupotkuraivarit! Eihän se nyt vaan käy!
- Anonyymi
"Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta!"
Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta!"
Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.Niin minäkin toivon! Voisitko auttaa siinä ja pölliä mulle ufon? Voisit siin samalla laulaa "I´m Gonna Send Him to Outta Space!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.Just joo! Taas näitä uhoavia tyhjän huutelijoita joilla menee jauhot suihin tosipaikan tullen! Haluat että toinen poistuu planeetalta mutta et pysty auttamaan vaikka tämä henkilö pyytää siihen apua? Etkä pysty ehdottamaan mitään muutakaan ratkaisua tilanteeseen!? Todella säälittävää tollanen läyhääminen! Mene itseesi! Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo! Taas näitä uhoavia tyhjän huutelijoita joilla menee jauhot suihin tosipaikan tullen! Haluat että toinen poistuu planeetalta mutta et pysty auttamaan vaikka tämä henkilö pyytää siihen apua? Etkä pysty ehdottamaan mitään muutakaan ratkaisua tilanteeseen!? Todella säälittävää tollanen läyhääminen! Mene itseesi! Häpeä!
Rauhoitu. Ufo sedät aluksissaan lukevat sinunkin meuhkaamisesi.
Heillä voi olla pitkän haun paikka kun etsivät joukoistaan lähettilästä suomeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu. Ufo sedät aluksissaan lukevat sinunkin meuhkaamisesi.
Heillä voi olla pitkän haun paikka kun etsivät joukoistaan lähettilästä suomeen.Aku ankka sedä kuulee kaiken. Kovasti pelottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.Moi sinä Elon Muskin fanipoika! Kuis kulkee? Onks mestarin pylly kiillotettu?
- Anonyymi
Onhan tuo poistaminen hieman kummallista. Aihe kuului Ufot osioon ja kirjoitukset sen alla olivat normaalia palstalaatua.
En vieläkään ymmärrä miksi tuo alkuperäinen aloitus poistettiin. En ymmärrä.
Harmittaa kun ehdin hankkia lausuntoja eri maiden asiantuntijoilta.Vastauksia sain Ruotsista,Saksasta,Hollannista ja Espanjasta ja myös USA_:sta.Ja sitten kaikki katoaa ilman selitystä....
Voin kuitenkin kertoa että on yritetty tunnistaa mikä ilmapallo (jos se oli ilmapallo ) oli kyseessä.
Eräs veikkaus oli Project Loonin ilmapallo HBAL 318 mutta tutkimuksissa on selvitetty että kyseinen ilmapallo syöksyi maahan Seychelleillä,joten se se ei voinut olla.- Anonyymi
Sulla vaan alkoi olla liikaa tietoa. Hallitus... korjaan hallitukset huolestuivat ettei vaan tiedettäis liikaa tosiasioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vaan alkoi olla liikaa tietoa. Hallitus... korjaan hallitukset huolestuivat ettei vaan tiedettäis liikaa tosiasioista.
Sensuroija pelkää että ufotutkimuksesta tulee vakavastiotettavaa, vaikka se alkaa olla jo sitä
nyt.
- Anonyymi
Olisiko joku silmien muljattelia saanut liiterissään paniikkireaktion ja poistattanut sen.
- Anonyymi
Palstan moderointibotti voi käynnistyä ihan pelkästään jostain satunnaisesta vieraskielisestä sanastakin ja kannattaa pitää se mielessä kun kirjoittaa tänne. Kuten on ilmeistä, suomi24-alusta on muuttunut tasaisesti huonommaksi viimeisen vuosikymmenen aikana.
- Anonyymi
Botin käyttöönotto ihmiskäsin tehtävän moderoinnin sijaan on paras parannus mitä tälle sivustolle on koskaan tehty. Epätieteelliset misinformaatiot ja valheet kaiken maailman huuhaasta kuten ufo-, salaliitto- ja uskontosadut sekä kaikki muukin mikä ei ole totta siivotaan nyt kiltisti pois.
Pakistanin Punjabin yliopiston avaruustieteen apulaisprofessori Javed Sami on nyt kommentoinut tuota pakistanilaisen lentokoneen ufohavaintoa ja ilmoittaa että hänen mielestä lentäjät näkivät mantelipilven. Apulaisoprofessori ilmoittaa myös että havaintohetkellä kone oli vain n. 300 metrin korkeudessa.
https://www.thenews.com.pk/latest/782430-strange-shiny-object-in-sky-seen-by-pia-pilot-wasnt-a-ufo-scientist- Anonyymi
Onhan se hyvä että edes joku tietää millä korkeudella kone lentää. Olkoon sitten vaikka apulaisprofessori. Lentäjillä ei niin väliä.
Vai kuva leviää kun lentää 500-900 km /h. Harvemmin moisia nopeuksia matkustajakoneella 300 metrissä.
Kuvasiko Rahim Yar Khanin asukkaat tuota "linssipilveä" ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä että edes joku tietää millä korkeudella kone lentää. Olkoon sitten vaikka apulaisprofessori. Lentäjillä ei niin väliä.
Vai kuva leviää kun lentää 500-900 km /h. Harvemmin moisia nopeuksia matkustajakoneella 300 metrissä.
Kuvasiko Rahim Yar Khanin asukkaat tuota "linssipilveä" ?Tuon apulaisprofessorin arvio että kone lensi vain 300 metrin korkeudessa vaikutti kyllä heti aika merkilliseltä.
Löysin nyt luultavasti selityksen siihen.
Eli toisen uutisen mukaan tuo UFO oli ollut n.300 metriä lentokoneen yläpuolella.
Siitä sitten joku erehtyi hiukan.:
https://mysteriousuniverse.org/2021/01/commercial-pilots-swear-ufo-over-pakistan-was-not-a-balloon/
- Anonyymi
Mielestäni tässä videossa ei ollut kyllä mitään "ihmeellistä". On tuolla paljon mielenkiintoisempiakin videoita mutta nekin taitaa olla koluttu jo moneen kertaan läpi.
- Anonyymi
Kovin on pistemäinen ja yksinäinen pilvi taivaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816