🦋
Olen kuin siipirikko
Miten voin lentää eteenpäin,
ilman yhtä siipeä?
Istut netin tuolla puolella,
monien kilometrien päässä täältä.
Se tuntuu, kuin olisi hyvin kaukana,
mutta sydämessäni olet lähellä ..
Kun olen surullinen,
toivon, että olisit täällä,
kuiskaan hiljaa nimeäsi ..
Hmm ..
Muistelen aikoja ..
Tiedätkö, kuinka hyvä oli olla sinun kanssa?
Toit valon ja valollasi toit minulle rauhan sydämeen ..
Saat aidosti minun hymyn esiin ..
Nyt sydämessä on taas pimeä,
koska ilman sinua ..
minä olen siipirikko
🦋
Siipirikko
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joslus mietin ajatteleeko hän noin mutta en jaksa uskoa että noin olisi...
- Anonyymi
Sivusta_Vain kirjoitti:
Hei .. älä sano nyt noin.
Minä uskon kyllä, että hän ajattelee juuri niin! 😀Miksi ajattelet noin? Kenelle?
Käyköhän ny klassikko vastaus, öitä 🤔😊 Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet noin? Kenelle?
Käyköhän ny klassikko vastaus, öitä 🤔😊Vastailin hänelle: "Joslus mietin ajatteleeko hän noin mutta en jaksa uskoa että noin olisi... "
Toivoa pitää olla, jos toivoa ei ole .. niin ei ole mitään!
Sinun kysymys, kenelle .. vastaus olisi, hänen kaivatulle. 🙄
Minun kaivattu M(m) .. niin .. hänellä on jo nainen vierellä, minä en ole hänen sydämessä 🤔
Ei hän muistaa minua 😟- Anonyymi
Sivusta_Vain kirjoitti:
Vastailin hänelle: "Joslus mietin ajatteleeko hän noin mutta en jaksa uskoa että noin olisi... "
Toivoa pitää olla, jos toivoa ei ole .. niin ei ole mitään!
Sinun kysymys, kenelle .. vastaus olisi, hänen kaivatulle. 🙄
Minun kaivattu M(m) .. niin .. hänellä on jo nainen vierellä, minä en ole hänen sydämessä 🤔
Ei hän muistaa minua 😟Siipirikko oot mutta 💪👍
Anonyymi kirjoitti:
Siipirikko oot mutta 💪👍
Kiitos tsempistä ..
Mieli on kyllä vahva, mutta sydän on heikko ainoastaan hänelle 🤗 🤍
- Anonyymi
AP osaat sanoittaa monen ihmisen ajatukset taas kerran. Kiitos.
Kiitos paljon ..
Illat on justiin se kipeä paikka minulle, ajatukset lentää menneisyyteen takaisin .. vaikka siitä ei ole mitään hyötyä ja kiusaan itseäni niillä ajatuksilla missä hän viipyy ..
hänen sydän ❤ on tavoittamattomissa minulle.
Kovin kaunista, jälleen kerran. Ajattelin juuri saman suuntaisia asioita, menneistä, osuit hyvään hetkeen. Muisteluja menneiltä ajoilta, valoista pimeydessä, silloin yhdessä.
Yössä valo loimuaa
lentää perhot sitä kohden
ainoa majakka pimeydessä
kohtaamispaikka, kahdelle
Vaan veit valon
kauas ulottuviltani
toiseen paikkaan, aikaan
pimeässä eksyn
jään harhailemaan, etsimään
yksin valoa- Anonyymi
😫😫😫
- Anonyymi
Täällä vaan joutuu pettymään ihmisiin ja nimimerkkeihin heidän takanaan. Vaikka kuinka haluaisi uskoa hyvään, se ei riitä.
Ainoastaan ajattelematon tutustuu netin kautta nimimerkkien takana oleviin uusiin ihmisiin ja pettyy tuloksesta! 🙄
Mitä sä siitä odotit ?Sivusta_Vain kirjoitti:
Ainoastaan ajattelematon tutustuu netin kautta nimimerkkien takana oleviin uusiin ihmisiin ja pettyy tuloksesta! 🙄
Mitä sä siitä odotit ?Vilpitön ja rehellinen ihminen luottaa toiseen ihmiseen.
Epärehellinen ihminen kusee toista silmille. Odotin kahdenkeskisestä yhteydestä avoimuutta, aitoutta ja rehellisyyttä. Eniten petyin itseeni. Että luotin ja olin sinisilmäinen.tigrutoivottaa kirjoitti:
Vilpitön ja rehellinen ihminen luottaa toiseen ihmiseen.
Epärehellinen ihminen kusee toista silmille. Odotin kahdenkeskisestä yhteydestä avoimuutta, aitoutta ja rehellisyyttä. Eniten petyin itseeni. Että luotin ja olin sinisilmäinen.Jätä minun aloitukset rauhaan, kiitos! 😑
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806