Kaikista tuuteista tulvii mainoksia, miten saamme valkoiset hampaat. Voi hoitaa asian itse halvemmalla tai maksaa enemmän ja antaa hammaslääkärin hoitaa asian. Siitä vaan sormia näpsäyttämällä kaikille valkoinen amerikkalainen hymy ja elämäkin muuttuu paremmaksi.
Oletko sinä yrittänyt valkaista omia hampaitasi?
Onnistuitko?
Muistan hammaslääkäriltä kuulleeni, että suomalaisilla on harvoin valkoinen hammasluu. Siksi paikka-aineenkin väri pitää valita värikartasta. Aikoinaan naureskeltiin ihmisille, jotka olivat valinneet huomiotaherättävän valkoiset tekohampaat, jotka ensi silmäyksellä tunnisti tekosellaisiksi. Mikä mahtaa olla tämän päivän totuus?
Valkaisetko hampaasi ?
7
888
Vastaukset
- sinih52
En ole itse valkaissut hampaita,eikä ole hammaslääkärikään valkaissut.
hammaslääkärin mukaan kun käyttää niitä valkaisu aineita ne vahingoittavat hammas kiilettä.
tuossa viime kesänä kun olimme Tallinnassa tapasin polttari porukan nuoria miehiä olivat valkaisseet hampaat oli ihan hurjan yliluonnottoman näköiset,
valkaisu aine oli kuulemma tilattu tv mainoksen houkuttelemana....) - Jermu
Laitan ne kloorimaljaan yöksi..Helkkarin valkeeks menee, mutta p...a jälkimaku.
- plunger
Oli aika, että hampaat piti olla VALKOISET. Se oli silloin Yhdysvalloissa, kun piti tavata asiakas tai olla edustava muuten. Siellä nämä ulkonäkö-partikulaarit ovat elintärkeät. Eli jos ne eivät ole kunnossa, elämä on kadulla, roskalaatikoiden luona.
Minulle asia oli helppo, edessä ei ole yhtään omaa hammasta. Lukion viimeisen luokan aikana sain osaprotesit ylös ja alas, kun hampaita oli niin paljon mennyt katki ja kuoliotilaan. Elämä oli ollut taistelua, jossa minä heikompi.
Se on nyt niin että vaikka väri ei ole puhdas ja loistava valkoinen, ei ulkopuolinen paine ole valkaisuaineita vaativa. Suomi ei ole USA.- valkaisua kokeillut
Kävin yksityishammaslääkärillä valkaisemassa hampaani. Maksoi 75 euroa. Taisivat tulla hieman valkoisemmaksi. En suosittele. Hampaat kyllä kannatta hoitaa ja pitää ehjinä, mutta valkaisusta maksaa kyllä turhasta.
- plunger
valkaisua kokeillut kirjoitti:
Kävin yksityishammaslääkärillä valkaisemassa hampaani. Maksoi 75 euroa. Taisivat tulla hieman valkoisemmaksi. En suosittele. Hampaat kyllä kannatta hoitaa ja pitää ehjinä, mutta valkaisusta maksaa kyllä turhasta.
Aika kova hinta, pesutahna olisi ollut halvempi.
Hampaat pitää hoitaa, lapsille se pitää opettaa ja valvoa, että tekevät. Sieltä se tulee tavaksi. Meidän ikästen lapsuus ei ollut kovin hammasharjan aikaa, no ei syöty karkkia vielä.
Monella tästä ikäluokasta hampaat on jo menneet tai menossa, kova elämä ja huono hoito.
Mikään teko- ei korvaa aitoa. Ei ole pureminen saman tuntuinen, ei niin tehokas. SUURI HARMI että minä olen vajahampainen. Siihen todella ei johtanut pesun välttäminen, se tuli potkuista ja hakkaamisesta muuten.
- Vaari
Tosiasiassa: Varokaa näitä netissä ym myytäviä hampaiden valkaisuaineita,voi mennä sekä hampaat että ikenet,valkaisu tulee suoritaa ainoastaan ammattitaitoisen hammashygienistin luoina,ei puoskareiden "kauneushoitoloissa",Ruotsissa jo kymmeniä ientulehdustapauksia liian vahva valkaisuaine on kuorinut hampaista kiilteen ja tekarit/kalliit titaanit ainoa ratkaisu
- WhiteTeeth
Kävin koneellisessa valkaisussa pari viikkoa sitten.Maksoi melkoisesti yksityisellä, mutta taatusti hintansa väärtti! Tunnin operaatio maksoi 550 euroa ja hampaat valkenivat n. 7-9 astetta. Syy valkaisuun oli laminaattien asennus, jolloin saatiin kalusto saman väriseksi.
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164