Venäjällä ei pidä enää pelata jääkiekon arvokisoja koska maassa hallinto estää demokratiaa ja tekee pahoja vastoin kansaa.
En halua että suomen maajoukkue pelaa maassa.
Ei arvokisoja venäjälle tulevaisuudessa
Anonyymi
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään.
Toivottavasti ihmiset muutenkin ymmärtäisivät pysyä poissa sieltä.
Toivoisin olevani elossa näkemässä Putinin seuraajan ja sen muuttuuko siellä mikään. 2023 PIETARI...EIKÖ NYT SIT SUOMESSA VOITAS PELAA KAHDET KISAT 2022 JA 2023
- Anonyymi
Fasel sanoi, ettei IIHF puutu politiikkaan, joten Venäjällä pelataan kun sen aika on. Minua se ei haittaa yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745