niin töpeksii EUkin.
Venäjä vie EUta kun pässiä narussa.
"Euroopan unionin korkea ulkopoliittinen edustaja Josep Borrell avautui EU:n ja Venäjän suhteiden surkeasta tilasta epäonnistuneen Moskovan-matkansa jälkeen."
Marin töpeksii ulkopolitiikassa,
13
107
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat kuvittelee itsestään liikoja, noin siinä silloin käy.
Marinille ja EU nauraa koko maailma.- Anonyymi
Sulle nauraa koko suomi24.
- Anonyymi
Persu alkoi taas töpeksiä.
- Anonyymi
Köyhät persuparat yrittää käydä vaalikampanjaa varakkaan PS-puolueen johdon hvyäksi saamatta itse mitään.
- Anonyymi
Sanna on ennakkoluuloton tiukka tarpeen tullen.
Hyvä niin. - Anonyymi
Paljonkos sinä köyhäsurkimus saat kun hyysäät SDP tai vasemmistoliiton vaalikampanjassa,
tai ehkä tämä mielikuvituspuolue >Vihreät maksaa sinulle vielä paremmin.
- Anonyymi
Mitä Sanna Marin viimeaikaisella (esim. täysistunnossa, kun käsiteltiin EU:n elvytyspakettia) pukeutumisellaan tarkoittaa?
Musta pitkä puku kaulasta puolisääreen ja kasvoilla musta maski. Hiuksetkin hänellä ovat tummat.- Anonyymi
Kun joutuu persuille ja kokkareille asioita elittämään, se vaatii surupuvun.
- Anonyymi
Keksikää jotain uuttakin joskus vai dementiako saa jauhamaan samaa persuvirttä ?
- Anonyymi
Keksi ite - perskutti!
Taitaa töpeksiä myös sisäpolitiikassa,
kukaan ei ole sellaista velkaa kuitannut kuin Marinin hallitus.
Tuntuu uskomattomalta tämä Marinin hallituksen ilmastouskovaisuus.
Ei viisi miljoonainen kansa paljon saastuta versus koko maailma.
Meidän vanhat autot rahdataan Afrikkaan siellä ne ei saastuta yhtään.
Meillä hallitus kieltää turvetuotannon ja Afrikkaan valtioenmmmistöinen yhtiö rahoittaa turpeen käyttöönottoa ja energiatuotantolaitosten huoltoa,
ei se turve Afrikassa saastuta, sinne perustetaan energiatehdas ja suomalaisetkin osallistuvat miljoonilla.
Kaksinaamaista, melkein huijaamiseksi yltyvää ympäristövouhotusta tällä hallituksella.- Anonyymi
Olisit jatkanut päiväunia;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039