olen tehnyt merkille että kun katsoo vaakapolaroiduilla laseilla niin selittämättömiä ilmiöitä näkyy vain niillä, miksi?
ufot näkyy vaakapolaroiduilla laseilla
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Millaiset ovat vaakapolaroidut lasit?
- Anonyymi
Normaalit polaroid aurinkolasit päästävät läpi pystysuunnassa värähteleviä valon fotoneita ja estävät vaakasuunnassa värähteleviä. Vedestä ja märiltä pinnoita heijastuva valo sisältää paljon vaakasuuntaista valoa jonka polaroid lasit siis suodattavat pois.
Tässä nyt jää avoimeksi että kutsutaanko normaali polaroid laseja vaakapolaroiduiksi vai pystypolaroiduiksi, eli estosuunnan vai läpäisysuunnan mukaan.
Lainaan pätkän kirjastani " Tosiasioita ufoilmiöstä".:
5 toukokuuta 1953 ( Polaroidsilmälasit ja ufo ) :
5 toukokuuta 1953 kemisti Wells Alan Webb seurasi ufoa polaroidsilmälaseilla
ja havaitsi tällöin että kun hän käytti polaroidsilmälaseja niin hän pystyi havaitsemaan kolmea tummaa rengasta ufon ympärillä.Ilman näitä silmälaseja hän ei pystynyt näkemään näitä renkaita.
91)Sivu165,119)Vol.15,No.1,Sivu18,257)Sivu 392,403)Sivu 52-53,499)Sivu103,558)Sivu 65,
561)Sivu 125, 606) Sivu 49, 52, 133, 647) Sivu 54- 55, 653) Sivu 133- 134, 690) Sivu 239, 709) Sivu 82- 83, 780) Sivu 135, 795) Sivu 153- 154, 815) Sivu 161, 939) Sivu 129- 130.
Webbin havainnon perusteellinen analyysi löytyy lähteestä 327)Sivu 206-207, 653) Sivu 133- 134.
(Tekijä muistaa tapauksen Englannista jossa kahdesta vierekkäin seisovasta havaitsijasta niin vain se joka käytti polaroidsilmälaseja näki ufon.Se joka ei käyttänyt polaroidsilmälaseja ei nähnyt mitään.-Tekijä).
-Lähteessä 1373) kerrotaan tapauksesta 24.6.2009 jossa Louisvillen kansainvälisen lentokentän työntekijä yhdessä monen muun kanssa havaitsi ufon. Havaitsijoiden kertomukset siitä mitä he olivat nähneet erosivat kuitenkin paljonkin toisistaan. Yksi henkilö otti valokuvan kohteesta mutta totesi että valokuva näytti erilaista kohdetta kuin mitä hän oli nähnyt. Jotkut henkilöt taas eivät nähneet mitään vaikka olivat lähellä muita havaitsijoita.
Tapausta tutkinut tutkija kiinnitti huomiota siihen että tapauksesta kertoneella työntekijällä oli ollut polaroidaurinkolasit. 1373) August 2011, ss. 9- 10.- Anonyymi
Ufot vaikuttavat valon värähtelysuuntaan, koska valolla on hiukkasten että aaltojen ominaisuudet.
Tullaan Brewsterin lakiin: Jos heijastuneen ja taittuneen valonsäteen kulma on 90 astetta on heijastunut valo täysin polarisoitunutta.
Täysin polarisoitunut valo värähtelee vain yhdessä suunnassa.
Sähkömagneettisen säteilyn sähkökentän suunta on yleensä polarisaation suunta.
Jotkut ihmiset pystyvät havaitsemaan polarisaation ilman laseja,
Tämä tapahtuu ns. Haidingerin lyhteen avulla.
Nyt kun kaksi ihmistä katsovat taivaalle niin toinen näkee ufon ja toinen ei.
Se näkee jolla on voimakas" Haidingerin lyhde". toinen näkee vain vieressään ufohörhön.
Olen yrittänyt löytää syytä sille miksi olen joutunut niin monasti törmäyskurssille ufojen kanssa, yksi syy voi olla että havaitsen ne hyvin.
Oikeaan käteeni oli kirjoitettu heprean kielisillä kirjaimilla Roo'e , mikä tarkoittaa mm. näkijää , havaitsijaa. Tuolla samaisella kerralla ottivat kämmenluusta palan kun teksti oli ilmestynyt.
Ketjun aloittajalle: Jos näet ufon ja sinulla on polaroid lasit käännä ne 90 astetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816