Yhdysvaltain hallitus myönsi äskettäin että sillä on UFOsta peräisin oleva materiaalia vastauksena linkitetyn artikkelin kirjoittajan yli kolme vuotta sitten esittämään Freedom of Information Act (FOIA) -pyyntöön. Yhdysvaltain puolustustiedustelupalvelu (DIA) on vastauskirjeessään lopettanut vuosikymmenien spekulaation todentamalla, että UFO-materiaalia on todella saatu talteen. Osa tästä materiaalista annettiin ulkopuolisille firmoille analysointia ja varastointia varten "erikoistuneisiin tiloihin". On uskomatonta, että osa julkaistusta tiedosta käsittelee materiaalia, jolla on muodon palautumisominaisuudet, aivan kuten "muistimetalli" jota löytyi Roswellin UFO-onnettomuudessa vuonna 1947.
https://www.ufoexplorations.com/
Rysähtäneestä UFOsta peräisin oleva materiaalia on tutkittavana
37
663
Vastaukset
Anonyymi kirjoitti:"Yhdysvaltain hallitus myönsi äskettäin että sillä on UFOsta peräisin oleva materiaalia".
Voisitko olla ystävällinen ja laittaa tänne dokumentin josta ilmenee että Yhdysvaltain hallitus myönsi äskettäin että sillä on UFOsta peräisin oleva materiaalia.?- Anonyymi
Jos oikein kässäsin niin Bragalian savua ja peilejä -leikki perustuu FOIA-hakemuksen vastauskirjeeseen, jonka näkee tuon hänen PDF-läjänsä kahdella ensimmäisellä sivulla. Yritän lyhentää tähän tuon osoitekauhistuksen:
https://tinyurl.com/1ar0yrkq
Periaatteessa kirje siis vain vahvistaa, että heillä on noihin hakutermeihin vastaavia dokumentteja. Mitään varsinaista vahvistusta ajatukselle, että DIA istuisi pudonneiden avaruusaluksien päällä, siinä ei ole. Loput dokkareista ovat nopean vilkaisun perusteella iso läjä erilaisia teknisiä julkaisuja, jotka sinällään eivät jää täysin vaille mielenkiintoa, mutta en nähnyt mitään selkeää assosiaatiota ufokysymykseen.
Koko juttu vähän epäilyttävästi vaikuttaa kirjaprojektin markkinointitempulta... - Anonyymi
Aloituksen teksti on suora kuukkeli käännös aloituksen lopusta löytyvän nettilinkin takaa löytyvän artikkelin alkutekstistä. Artikkeli sisältää joitakin nettilinkkejä asiaa koskevaan aineistoon.
Minä en ole kaivautunut edellä kerrottua syvemmälle asiaan. Jos mainituista lähteistä ei löydy kysymääsi tietoa, sinulla on edessä oma etsintä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen teksti on suora kuukkeli käännös aloituksen lopusta löytyvän nettilinkin takaa löytyvän artikkelin alkutekstistä. Artikkeli sisältää joitakin nettilinkkejä asiaa koskevaan aineistoon.
Minä en ole kaivautunut edellä kerrottua syvemmälle asiaan. Jos mainituista lähteistä ei löydy kysymääsi tietoa, sinulla on edessä oma etsintä.Aloituksesta saa helposti käsityksen, että kysymyksessä on oma tulkintasi. Seuraavalla kerralla kokeile lainausmerkkejä tai jotain.
- Anonyymi
Ei ole kyllä maailman luotettavin lähde ;-)
- Anonyymi
Yksi uusi satukirja lisää hörhöjen päiviteltäväksi ja töllisteltäväksi sarjassamme Liisa ihmemaassa, missä fysiikan laitkin ovat ihan omansa ja eivät siis tästä maailmasta!
- Anonyymi
Sekin on määritelmäkysymys kuka on hörhö ja missä määrin. Raamatun kertomuksiin uskova on omasta mielestäni täyshörhö ja täystyperys verrattuna henkilöön joka postittaa ufouutisen ufopalstalle, oli se sitten totta tai ei, niin sitähän tässä pitäisi tutkia eikä alkaa vauhkoamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on määritelmäkysymys kuka on hörhö ja missä määrin. Raamatun kertomuksiin uskova on omasta mielestäni täyshörhö ja täystyperys verrattuna henkilöön joka postittaa ufouutisen ufopalstalle, oli se sitten totta tai ei, niin sitähän tässä pitäisi tutkia eikä alkaa vauhkoamaan.
Samanlaisia hörhöjä kaikki. Turha alkaa luokittelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia hörhöjä kaikki. Turha alkaa luokittelemaan.
Vain hörhöt tuollaisia luokittelee. Siitä tunnistaa aina hörhön.
- Anonyymi
Kaikki olette hörhöjä. Varsinkin tämä kalibrointimies seurakuntineen.
- Anonyymi
Kalibrointimies on joutunut käymään seurakuntansa hyväksymän psykiatrin luona unohtaakseen viimeaikaiset tapahtumat ja todisteet. Hän on henkisesti palannut takaisin siihen aikaan kun hän puhui vain Roswell-kahvilasta ja Pennistonin binääreistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalibrointimies on joutunut käymään seurakuntansa hyväksymän psykiatrin luona unohtaakseen viimeaikaiset tapahtumat ja todisteet. Hän on henkisesti palannut takaisin siihen aikaan kun hän puhui vain Roswell-kahvilasta ja Pennistonin binääreistä.
Tässä tosi hörhön kirjoitus. Ei päätä eikä häntää. Kalibrointimies vaan on niin oikeassa, että se saa eräät hörhöt paniikin valtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tosi hörhön kirjoitus. Ei päätä eikä häntää. Kalibrointimies vaan on niin oikeassa, että se saa eräät hörhöt paniikin valtaan.
Pistä tähän linkki siihen keskusteluun jossa ns kalibrointimies (sinä) on ollut oikeassa, tai ylipäätään sanonut mitään järkevää tai totta, kiitos, niin palataan sitten keskustelemaan kalibrointimiehen "oikeassa olosta". Minä en ole lukenut täältä mitään muuta hänen (sinun) tekstiään kuin valehtelua kalibrointivirheestä ja kärpäsestä tuulilasissa, eikä minkäänlaista linkkiä eikä todistetta väitteilleen jotka ovat kaikessa lapsellisuudessaan todella kummallisia, jos otaksutaan että olet aikuinen, jota en usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä tähän linkki siihen keskusteluun jossa ns kalibrointimies (sinä) on ollut oikeassa, tai ylipäätään sanonut mitään järkevää tai totta, kiitos, niin palataan sitten keskustelemaan kalibrointimiehen "oikeassa olosta". Minä en ole lukenut täältä mitään muuta hänen (sinun) tekstiään kuin valehtelua kalibrointivirheestä ja kärpäsestä tuulilasissa, eikä minkäänlaista linkkiä eikä todistetta väitteilleen jotka ovat kaikessa lapsellisuudessaan todella kummallisia, jos otaksutaan että olet aikuinen, jota en usko.
Sitten on vielä nämä luki häiriöiset hörhöt joille pitäisi jankata samat asiat vuodesta toiseen. Eivätkä tajua ja ymmärrä silti yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on vielä nämä luki häiriöiset hörhöt joille pitäisi jankata samat asiat vuodesta toiseen. Eivätkä tajua ja ymmärrä silti yhtään mitään.
Mitkä samat asiat? Perustele ja laita linkkiä tai vinkkiä mistä sinä oikein puhut. Ennenkaikkea rauhoitu. Miksi olet vihainen jollakin ufopalstalla? Lukihäiriö on yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä samat asiat? Perustele ja laita linkkiä tai vinkkiä mistä sinä oikein puhut. Ennenkaikkea rauhoitu. Miksi olet vihainen jollakin ufopalstalla? Lukihäiriö on yhdyssana.
Kalibrointitollo on pelkkä kiihkolesta-suunsoittaja. Ei sillä mitään linkkiä eikä asiaa ole aiemminkaan ollut. Pyrkii vaan härnäämään jotta "pakanat" olisi hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lukihäiriö on yhdyssana."
Kas kummaa mitä täällä sanotaankaan kieli polliiseista ; P
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lukihäiriö on yhdyssana."
Kas kummaa mitä täällä sanotaankaan kieli polliiseista ; P
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/Onkohan TM:n toimittajalla kirjoitusvaikeuksia ja sen takia saanut oikaisuja omiin kirjoitusvirheisiinsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu, vihainen ?? Tässäkin juuri huomaa luki häiriöisen hörhön. Normi kirjoittelua tuo minusta on. Ei lainkaan vihaista tms. Laittasit sinäkin todisteita pöytään ja lopetaisit sen lapsellisen nillityksen, hörhö.
- Anonyymi
Eräät tarttuvat jatkuvasti kielioppi virheisiin kun eivät enään muuta voi. Kalibrointimies rules !!!!!!
- Anonyymi
Moi! Olemme perustaneet yhdistyksen tänne etelä-pohjanmaan idylliseen maalais maisemaan.
Pakanat Pois Palstoilta, PPP.
Rulettaa kuin Raamatun säe Joh. 8:13
"Pharisealaiset haastoivat häntä: ”Täällä olet, esiinnyt oman todistajana; todistuksesi ei ole kelvollinen. ”
PPP:n tarkoitus on tuoda Raamatun realimaailma kaikelle kansalle ilman ufojen uhkaa. Johtajamme ja paimenemme on pyhä johdattaja Kalibrointimies Ensimmäinen.
Seurakuntamme ikänaisten kaatajana hän on jo kunnostautunut lukuisissa fantasioissaan, ei vielä elävässä elämässä ja arvioinut myös ufonaisten karvoitustilannetta sekä taustaa.
Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: ”Minä olen elämän leipä; joka minun luokseni tulee, ei tule nälkään, ja joka minua uskoo, se ei koskaan kuole janoon" Herra on siis myös alkoholistien ystävä. Ei tule jano siinä seurassa!
PPP, Kalibrointipastori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Olemme perustaneet yhdistyksen tänne etelä-pohjanmaan idylliseen maalais maisemaan.
Pakanat Pois Palstoilta, PPP.
Rulettaa kuin Raamatun säe Joh. 8:13
"Pharisealaiset haastoivat häntä: ”Täällä olet, esiinnyt oman todistajana; todistuksesi ei ole kelvollinen. ”
PPP:n tarkoitus on tuoda Raamatun realimaailma kaikelle kansalle ilman ufojen uhkaa. Johtajamme ja paimenemme on pyhä johdattaja Kalibrointimies Ensimmäinen.
Seurakuntamme ikänaisten kaatajana hän on jo kunnostautunut lukuisissa fantasioissaan, ei vielä elävässä elämässä ja arvioinut myös ufonaisten karvoitustilannetta sekä taustaa.
Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: ”Minä olen elämän leipä; joka minun luokseni tulee, ei tule nälkään, ja joka minua uskoo, se ei koskaan kuole janoon" Herra on siis myös alkoholistien ystävä. Ei tule jano siinä seurassa!
PPP, KalibrointipastoriNyt on impattu muutakin kuin tip toppia........ Todisteita hörhöilystä ei enään tarvitse se on tullut selväksi . Oli kyse ufoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on impattu muutakin kuin tip toppia........ Todisteita hörhöilystä ei enään tarvitse se on tullut selväksi . Oli kyse ufoista.
Kerran aikain alussa Kalibrointimies Ensimmäinen kiipesi vuorelle ja levitti kätensä näin sanoen:
"Tulkohon kärphäset hävittäjäin tuulilaseihin, tulkohon virheet tutkihin, loistakoot supein silmät riistakamerain yössä, me hurskaat olehemme täällä laupeuden työssä.
Turhaha täällä ufoista turistaa, minen usko vaik se vierestä huristaa.
Pannahisen juoni, kauhea tuho! Veenus soon, eik mikään ufo!
Langenneet enkelit lentäkää pois, sielu hurskain uskovan rauhassa ois!"
PPP, Kanttori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran aikain alussa Kalibrointimies Ensimmäinen kiipesi vuorelle ja levitti kätensä näin sanoen:
"Tulkohon kärphäset hävittäjäin tuulilaseihin, tulkohon virheet tutkihin, loistakoot supein silmät riistakamerain yössä, me hurskaat olehemme täällä laupeuden työssä.
Turhaha täällä ufoista turistaa, minen usko vaik se vierestä huristaa.
Pannahisen juoni, kauhea tuho! Veenus soon, eik mikään ufo!
Langenneet enkelit lentäkää pois, sielu hurskain uskovan rauhassa ois!"
PPP, KanttoriTää meni jo amis puolelle. Liikaa yrittämistä. Missä todisteet hörhö?
- Anonyymi
Vau, ehdittiin saada kokonaista 4 - 5 asianmukaista viestiä ketjuun ennen kuin tavanomaiset epäillyt saapuivat...
- Anonyymi
Heidän parhaansa mitä elämässään saavat aikaiseksi.
- Anonyymi
Kyllä. Kalibrointimiehen pelkääjät saapuivat.......
- Anonyymi
Kukapa nyt ei rauni-leenoilta ja kaleveilta ostaisi vähän käytettyä priimakuntoista Mersua, joka on ollut aiemmin käytössä sokealla abduktoidulla saaressa!?
- Anonyymi
Ainoat mitä eivät osaa selittää on nämä lautatallauskuviot ympäri maailmaa ja valo ilmiöt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816