En tiedä miten tässä on päässyt näin käymään mutta olen nyt ihan korviani myöten ihastunut erääseen luokan tyttöön jonka kanssa ollaan oltu jo 1. lk samalla luokalla. Nyt ollaan siis lukion 2. ja ikinä en ole häntä kohtaan tuntenut mtn.
Tässä on kaikista paskinta se että seurustelen jo toisen tytön kanssa kohta kolmatta vuotta. Mietin joka päivä hänestä eroamista ja taas vaihteeksi tätä tyttöä, johon olen niin umpirakastunut. Mitä teen?
Rakastuin toiseen
Anonyymi
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Tapa toinen niin ei ole ongelmaa😂
- Anonyymi
niin no kysy siltä että onks sillä tunteita sua kohtaan, ja jos on niin - niin. Ja jos ei, niin kannattaa vaa jatka sitä nykyistä suhdetta, koska jos se on kestäny jo kolme vuotta. Niin se saattaa olla sitten ihan toimivaki suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699