Moikka olen 39 vuotias mies jolla mittoja 170/85 Eli kohtuu kivalla kropalla oon ja katseen kestävä, sekä sukupuolitaudeista vapaa.
Eli itsellä tällä hetkellä kauhee vauva kuume ja puolisoni ei halua lapsia, eli sua/teitä kiinnostaa vauvanteko hommat olkaa yhteydessä. Mulle ei väliä oletko sinkku nainen tai pariskunta kunhan vaan haluat tulla raskaaksi. Itse asun Etelä-Suomessa ja voin liikkua 150km säteellä.
Viestiä voi laittaa: siittajahki@gmail.com
Vauvan tekoon apua
Anonyymi
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Olet lyhyt äijänpätkä, pituutta pitää vähintään olla 180 cm.
Lisäksi painat liikaa tuohon pituuteen nähden. - Anonyymi
Moikka! Olen 64v leskirouva, jolla on tosi kova vauvakuume. Tule luokseni niin otan tekarit pois ja suudellaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764