Konalan autokatsastus sucks

Peltiruoste

Erehdyin menemään sinne ilman ajanvarausta; Kyselyyn että kauanko tarvitsee odottaa, henkilökunta lähinnä vain hymisteli. Suostuivat kuitenkin kertomaan että töissä on 6 katsastusmiestä ja edellä 7-autoa (mainitsematta jäi, että ilmeisesti ajanvarauksilla mennään jatkuvasti tuon 7-auton jonon ohitse).

Siinä sitä sitten odoteltiinkin 1h 15min, ennenkuin se oma kärry otettiin siihen 10-minuuttia kestävään tarkastukseen; Katsastusmies sitten mumisi vastahuolletun auton päästöjen ylittävän raja-arvoja, kunnes kävi ilmi että testeri olikin viallinen...

KONALAN AUTOKATSASTUSASEMAA EI TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA. VÄLTTÄKÄÄ SITÄ.

9

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Mulla vanha 60-luvun jenkki, ja AINOA paikka jossa ymmärtävät tuon ikäisistä autoista on juuri Konalan autokatsastus. Eli olen aina saanut ERITTÄIN asialllista ja osaavaa palvelua. Ja ei kai tuo aika ole kohtuuton,jos edelläsi oli 7 autoa ja jokaisen katsastamiseen menee 10min, kuten itse mainitsit, niin eikö siitä tule jo tuo reilu tunti..vai??

• Peltiruoste

niin, 6-katsastusmiestä töissä, 7-autoa jonossa ja odotusaika 1 1/2tuntia....

niin, 6-katsastusmiestä töissä, 7-autoa jonossa ja odotusaika 1 1/2tuntia....

Sori,laskin väärin..=). Mutta toi on ikävä kyllä aika yleinen "ominaisuus" jokaisella katsastusasemalla,jossa on myös ajanvaraus. Eli ajan varanneet menevät ohi. Käyttöautoni katsastan aina drive-in asemilla, jotka eivät ota ajanvarauksia vastaan, joten siellä ei tuu tuollaisia ylläreitä jonon kanssa.

• ville kirjoitti:

Sori,laskin väärin..=). Mutta toi on ikävä kyllä aika yleinen "ominaisuus" jokaisella katsastusasemalla,jossa on myös ajanvaraus. Eli ajan varanneet menevät ohi. Käyttöautoni katsastan aina drive-in asemilla, jotka eivät ota ajanvarauksia vastaan, joten siellä ei tuu tuollaisia ylläreitä jonon kanssa.

ikävä ominaisuus se on, että ajan varanneet menevät jonottajan ohi? Siksihän se aika varataan, että ei tarvi jonottaa. Ja niin se on muuallakin.
        Mitähän tarkoituksesi olikaan valittaa?

• Kallonkutistaja
        sitroen kirjoitti:

ikävä ominaisuus se on, että ajan varanneet menevät jonottajan ohi? Siksihän se aika varataan, että ei tarvi jonottaa. Ja niin se on muuallakin.
        Mitähän tarkoituksesi olikaan valittaa?

Eiköhän ne ajanvaranneet olisi voinut heti lisätä tuohon seitsemään? Heistähän piti olla tieto jo etukäteen. Vai varasivatko he ajan juuri sillä välin kun aloittaja oli jonossa?

• Kånalalainen

Minä olen käynyt vuosien ajan siinä IHA:n Konalan toimipisteessä Hankasuontiellä. Olen päässyt jok'ikinen kerta hyvinkin lyhyellä jonotusajalla ilman ajanvarausta.

Pitäisiköhän minun ymmärtää asia niin, että ihmiset karttelevat kyseistä asemaa ties mistä syystä ja sen suosion puute koituu minun onnekseni???

Olen joka tapauksessa ollut hyvinkin tyytyväinen.

• Peltiruoste

Siinä computerian takana.

• jojo

Ei tuo vielä mitään. Jos haluat viettää drivein katsastuksen jonossa puoli päivää, mene Hakuninmaalle...
      Konalassa homma sentään toimii jotenkin.

• reimajaakkima

Varaa aika niin ei tarvitse ruikuttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe