Pähkinöitä lentokoneessa syövä Miikka Peuriz Peuravirta näyttää vaikuttavan Zinzinossa.
Peuravirta asettaa koronarokotuksen kyseenalaiseksi ja väheksyy pandemiaa.
Päätin, etten ole missään tekemisisssä Zinzinon kanssa.
Eikun boikottiin koko pulju!
Zinzino boikottiin
11
1722
Vastaukset
- Anonyymi
Syön jatkossakin pähkinöitä koneessa mutta jatkossa lennän Finnairin ensimmäisessä luokassa ja kaikki lentoemot nuolee mun varpaita. Paitsi se virkaintoinen kun järkeään sille potkut. Soitan suoraan Finskin toimarille jos mun lentokieltoa ei peruta. Haastan oikeuteen ja saan hyvät korvaukset.
Peuriz - Anonyymi
Ettekö te tiedä kuka minä olen ??? !!!
Olen ZinZanon edustaja hyvänen aika!!
Pitäisi alkaa löytymään hieman KUNNIOITUSTA!
Mutta eihän pikkuyhtiö - Finnair voi tietenkään ymmäärtää, kuin vaikutusvaltainen voi binääri-pisnes olla :)))))
Sen voimalla hankitaan potkut kenelle vain!!
Muahahahahahahahahahahahaaaa! - Anonyymi
Zinzinon juoksupoika.
- Anonyymi
Ihmisille kaupataan 500-1000 eurolla per vuosi kalaöljyjä terveystuotteena. Kai siitä jää hyvät katteet
- Anonyymi
Eikös Zino ole muutenkin boikotissa - Muahahaa!
Mutta ihan oikeasti, miten aroganttia, ylimielistä ja V-mäistä voi olla kaverin käytös olla?
Ihan uskomaton tyyppi ja käyttäytyy erittäin vastenmielisesti. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä!
On varmaan kiva olla hänen kanssaan samassa tiimissä. Kuinka pääsee mukaan TIIMIIN? Haluan SIOITTAA!
- Anonyymi
Osta lapsellisen näköinen kaffemasiina ja ala kiusaamaan ihmisiä.
- Anonyymi
Firman edustajien myyntityylissä olisi ainakin paljon korjattavaa.
https://bbs.io-tech.fi/threads/muropaketti-murobbs-n-muistelutriidi-oi-niitae-aikoja.436/post-8077112
https://www.huippumyynti.fi/veikea-verkostomarkkinointi/ - Anonyymi
jep jep
- Anonyymi
Kuka lähtee tämmöiseen huuhaan mukaan? Aivopestyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lähtee tämmöiseen huuhaan mukaan? Aivopestyjä
LAHKO!
Aivopesua ja uhkailua.
KK - pisteet ON saatava kasaan. Muuten joudut hylkiön asemaan.
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia :)))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999