Hei!
Olin tilannut qolec oylta suomalaisesta nettikaupasta sähköskootterin joka jouduttiin palauttaa koska saimme väärän skootterin eli 4000w sijaan 1000w josta vielä puuttui osia ja kaikki lisävarusteet. Siitä on soitettu useita kertoja joustolle jonka kautta olemme maksaneet skooterin nettikaupassa. 4000w skootteri oli ennakkotilaus tarjouksessa 1800e oikea hinta 2160e ja sitäkin saimme odottaa 2.5kk.
Olemme tehneet myös rikos ilmoituksen ja soitettu kuluttaja lautakuntaan asiasta mutta mitään edistystä ei tapahdu! jousto odottaa qolecista Peruutus viestiä mutta kukaan ei saa yhteyttä qolec oy koska eivät vastaa mihinkään. tilanne on vielä ihan sama vaikka olemme odottaneet jo 3kk ja yrittäneet saada asiaan päätökseen.
Mitä tällaisessa tilanteessa voi vielä tehdä?
kauppojen Peruutus
Anonyymi
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Nettikaupoissa on 14 vuorokauden palautus- ja peruutusoikeus. Ja jos mitään palautetta myyjältä ei saa, niin sitten, aivan oiken, kuluttajariitalautakunta on aivan oikea paikka.
Sinne teidän pitää lähettää kopio tilausvahvistuksesta, joka osoittaa että mitä olette tilanneet, ja sen jälkeen kopioita siitä tuotteesta että mitä itse asiassa saitte. Tämän jälkeen jäätte odottamaan.
Vastaus todennäköisesti on, että kuluttajariitalautakunta 'suosittelee' toimenpidettä x, joka kuitenkaan ei ole laillisesti sitova. Tämän jälkeen poliisi ja/tai oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784