...taas mulle on opetettu tänään että, vanhat sanonnat seuraa ihmiskuntaa kuin historia konsanaan.
"Oppia ikä kaikki" ... opetti mulle tänään toisen sanonnan, "rehellisyys maan perii"
No joo siis tänään opin että ei parane itte itteään paljoa ylistää, vaan tyytyy siihen mitä oikeesti on. (jos tietää)
Entäs se rehelisyys, no se on sitä että myöntää että oli väärässä kun luuli osaavansa työnsä "hyvin". Niinhän tuolla yhdessä kommentissain itsetuntoani perustelin. (osa perustelua vain.)
No huomenna voi tehdä virheen uudestaan tai valita toisin.
;(
oppia ikä kaikki....
12
669
Vastaukset
'kovan päivän iltaan..
Ite käytän joskus sanontaa: "paistaa se päivä vielä risukasaankin" :)- quistis
sitä vaik oppia virheistään:o)))
- bluepoem
kädettön voi opetella vaikka varpaillaan virkkaamaan. Mutta se on "hobi" ei kädettömän kannata ajatellla että, "alan kutojaksi".
Joten taidan jättää oppimiset sikseen ja etsiä yksinkertaisemman duuni. Valitsen siis toisin.
paistaakohan se aurinko sinne risukasaan siksi että tulis parempia pilkkeitä risuista? ;)) - quistis
bluepoem kirjoitti:
kädettön voi opetella vaikka varpaillaan virkkaamaan. Mutta se on "hobi" ei kädettömän kannata ajatellla että, "alan kutojaksi".
Joten taidan jättää oppimiset sikseen ja etsiä yksinkertaisemman duuni. Valitsen siis toisin.
paistaakohan se aurinko sinne risukasaan siksi että tulis parempia pilkkeitä risuista? ;))toikin!!!Sä olet yhtäaikaa sekä pessimistinen et optimistinen..Hauskaa:o)))
bluepoem kirjoitti:
paistaakohan se aurinko sinne risukasaan siksi että tulis parempia pilkkeitä risuista? ;))pilkettä nyt silmäkulmaan vaan :)
- jpntar
minä olen sitä mieltä, että "ei oppi ojaan kaada"..emmekä ole koskaan liian viisaita..Siitähän ei tulisi yhtään mitään, jos maailma olisi täynnä vain viisaita:)))
- bluepoem
ei tulisi mitään jos olis vain viisaita..tulis viisaampi maailma... ei se nätet sulje pois tunne elämää... Luulisin.
- bag_gie
on sitä että tietää voivansa oppia uutta ja ymmärtää myös ettei koskaan ole täysin oppinut.
Olet oikeassa viisautta ei koskaan ole liikaa.
Viisaat ihmiset tietävät sen :) bag_gie kirjoitti:
on sitä että tietää voivansa oppia uutta ja ymmärtää myös ettei koskaan ole täysin oppinut.
Olet oikeassa viisautta ei koskaan ole liikaa.
Viisaat ihmiset tietävät sen :)An'oppia ikävä kaikki.
Rehelliset maa perii.
Ei oppineet ojaa kaiva.
"Kun itse yrittää, niin Jumalakin auttaa" - sanonta on kohdallani toteutunut useamman kerran.
Harvoin mitään saa "ilmaiseksi", mutta oman kehittymisensä/yrittämisensä kautta saattaa käydä niin, että näennäisesti toivoton tilanne kääntyykin päinvastaiseksi.
Tuon Jumalan voi mieltää kukin vakaumuksensa mukaan. Tärkein opetushan on se, ettei itse luovuta!- Loistava.polku
"No joo siis tänään opin että ei parane itte itteään paljoa ylistää, vaan tyytyy siihen mitä oikeesti on. (jos tietää)"
Monilla - varsinkin naisilla - ongelma on ihan päinvastainen. Työpaikoilla parhaat paikat vievät suurisuiset pojanklopit, kun se harmaa hiirulainen, hiljainen täti, olisi hommaan paljon sopivampi, kokeneempi ja pätevämpi.
Vaatimattomuus ei aina kaunista.- bluepoem
Pitäisi vain ne "hiirulaiset" jotka osaa hommansa saada jotenkin tuomaan se taitonsa esiin.
"parhailla paikoilla" vaaditaan myös sitä että tuo ajatuksensa omatoimisesti esille.
Tosin alkupeäinen ongelmani ei koskenut aivan tätä ongelmaa, sillä minä olen organisaatiomme alimmalla tasolla.
jk. nii naisten maailmassa kauneus koetaan menestykseksi;) joten ei taida sitten vaatimattomuudesta olla hyvötyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019