Jo pidemmän aikaa sama iäkäs mies antaa dieselinsä käydä tyhjäkäynnillä ennen lähtöään jopa puoli tuntia. Sanottuani hänelle vastaus oli, että saa juuri hänen autonsa käydä tyhjänä vaikka koko päivän. Lähellä oli ettei tullut päälle. Laki on selvä. Tyhjäkäynti 2 min, kun pakkasta on alle -15 astetta, sitten 4 min. On poikkeamat sakko. Noin kuumalta kaverilta olisi poliisien syytä ottaa kortti kuivumaan 6kk. Ei kaveri ainakaan vihreä ole.
Autojen tyhjäkäynti Itälässä
Anonyymi
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
Hoitaisitko vaan omat päästösi
- Anonyymi
Kun en omista edes autoa. On hoidettu. En ole vihteä.
- Anonyymi
Niin en minäkään omista autoa. Kuljen pyörällä kaupungilla. Sitten junalla ja bussilla pitkät matkat. Näin on todella hyvä. Vihreää minusta ei koskaan tule.
- Anonyymi
On hyvin outoa, kun läheskään kaikki autoilijat eivät ( halua )tunne tyhjäkäynti sääntöjä.Ne ovat olleet itsestään selvyys ainakin 25-vuotta. On vain minun tahtoni ja minun autoni.
- Anonyymi
Minusta se on pahempi jos pää käy tyhjäkäyntiä.
- Anonyymi
Todella monen pää käykin tyhjäkäyntiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712