Nyt alkaa aidosti jo harmittamaan, ja lujasti. Persut ovat vaatineet jatkuvasti elinkeinolelämän avaamista. Ei maskeja! huutavat persut. Nyt täytyy kyllä todeta, etten tällaista P...ka sakkia ole koskaan eläessäni nähnyt.
Kun yritetään estää koronaa, ja se lähtee leviämään satamasta... niin persujen pitäisi tehdä henkinen itsemurha, koska tähän he ovat koko ajan pyrkineet.
Persut saivat Raumalle sen minkä halusivat, ja seuraana luonnollisena kohteena on tietysti Rauman Lukko. Sen kun vielä tekevät niin Rauma alkaa olemaan Persuvapaa alue.
Persut levittävät tahallaan koronaa
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ookkonä vähän tyhymä?
Kyllä ne on nuo ulukomaan elävät ku sitä koronaa levittellöö. Iliman maskiloita hyppeevät kaupoissa. - Anonyymi
Korona levii koska ihmiset ei osaa olla muutamaa viikkoa yksin. Menevät kavereiden luokse heti kun kaljaa tarjotaan tai muuten vaan tapaavat kavereita joka kävi virossa viinaa hakemassa niin heti pitää mennä juomia hakemaan ja sen takia korona levii kun eivät tajua että ulkomailta se korona tänne tuli alunperin niiltä jotka matkusti. Itse olen ollut yksin tapaamatta ketään vuoden ja olen tämänkin vuoden loppun asti.
- Anonyymi
Korona leviää, kun sitä levittää. Satamassa tapahtuu, mutta Persut yllyttävät ihmisiä maskittomuuteen. Persut ovat jopa sitä mieltä, että yli 80. vuotiaat ihmiset joutavatkin kuolla. Kuulin juuri yhdeltä persujen ehdokkaalta, että häntä oli koulittu siihen, ettei hän tuota Totuutta sanoisi ääneen.
Eli, missä pers' siellä Valhe, usko tai älä.- Anonyymi
Aika paksua pajunköyttä. Tämäkin viesti todistaa sen että ei muidenkaan puolueiden kannattajat hirveän fiksuja ole.
t. En kannata ketään
- Anonyymi
Persut on elävä esimerkki mahdollisuuksien tasa-arvon toteutumisesta Suomessa. Täysi idioottikin voi Suomessa saada hyväpalkkaisia hommia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709