Muistetaan että Soini loi persu pohjat, oli aikanana yksin persu kansanedustaja, sai tähän pisteeseen, johon sitten tuli vävy talon hoitajaksi. Vävyn hoidolla ei oikein talon ylläpito onnistu. Halla on "vävyn" näköinenkin, pelkäsi armeijaakin, siksi jäi sivariksi.
Minulla ei ole oma kahvimuki persujen puoluetoimiston tiskikaapissa, mutta tarkemmin luettuna huomaa,että tässäkin näkökulmassa on jujunsa.
Kuka voisi pelätä puoluetta jonka isäntä on kuin Moskovan sirkuksesta ja pienemmät jehut tekevät töitä pitääkseen suunsa kiinni.
Tämänkin kirjoituksen ovat opetuslapset ottaneet todesta ja ovat nyt huumassa.
lestaan huutoa varmaankin tulee kiihtyvässä tahdissa.
Vinkki kaikille puolueille. Jos otatte kriittisemmän linjan pakolaispolitiikkaan, niin viette persujen tärkeimmän aseen. Näin tehtiin Tanskassa onnistuneesti kun muut puolueet terästivät kantaansa pakolaisiin. Paikallinen populistipuolue sai pahasti takkiinsa. Ja kyllähän Suomessa täytyy miettiä ettei meille käy niin kuin Ruotsissa. Tämä oli ilmainen vinkki eduskuntavaaleihin. Niiden teemoillahan persut käyvät jo kuntavaaleja.
ps Ei Piha olisi Kokoomusta pelastanut Helsingissä! Päin vastoin, hän olisi kiihdyttänyt pakoa, hän on sen verran kaukana Kokoomuksen perinteisistä kannattajista ja aivan liian lähellä Vihreitä.
Keskusta et persu, siitä pikkuhiljaa normalisoituu
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979