Voiko PS3:n kautta katsoa ilman Playstation käyttömaksuja Youtube ja Netflix videoita, jos on Netflix tili?
Onnistuuko PS3:lla netinkäyttö ilman Playstation käyttömaksua?
6
665
Vastaukset
- Anonyymi
Youtube sovelluksella ainakin voi. Netflixin tämän päivän tilanteesta en tiedä kun mulla oli Netflix tilaus joskus 2011 tienoilla, silloin ainakaan ei tarvinnut Playstationille maksaa siitä erikseen.
PS3:llahan pystyi pelaamaan online pelejäkin ilman maksullista Playstation palvelua, kunhan vaan oli edes se ilmainen online tili PSN:n.
GTA V online taitaa olla vielä pelattavissa PS3:lla, muiden pelien online palvelut on tainneet jo loppua PS3:lta. YLE Areena sovelluksenkin lopettivat viime vuonna PS3:lta.
Muutenhan PS3 on vielä ihan toimiva pelikonsoli ja Blu-Ray elokuvasoitin, omaan Slim -versioon pitäisi tosin vaihtaa emolevyn patteri kun ei pidä päiväystä ja kellonaikaa enää tallessa, mutta toimiihan tuo tuolleenkin, saa kellonajan verkosta kun kirjautuu Playstation Networkiin.
Patterin vaihto vaatii melkoisia purkutöitä johon laiskana miehen ei ole oikein huvittanut ryhtyä :P - Anonyymi
itse ainakin pelailen tänäkin päivänä PS3 onlinessa GTA v ja red redemptionia ja toimii. koitin äsken iin netflix toimii ja jne jne. tässä tubettajan video missä se testaa ps3 onlinea eri pelien kanssa ja näkyy hyvin miten vielä porukka pelailee vielähttps://www.youtube.com/watch?v=aS8te1bR7ts
- Anonyymi
Onnistuu. Itseäni harmittaa kun jonkun resetin jälkeen oma pleikkarini on japanilainen enkä saa vaihdettua sitä suomalaiseksi. Yritin ohjeen mukaan ethernet kaapelin kanssa mutta en saanut sitä menua josta vaihto tehdään edes näkyviin.
- Anonyymi
Sähköseilori kirjoitti:
Tuo suomalaisuus tarvitaan ainakin jos haluaa katsella YLE Areenaa.
YLE Areena sovellus on jo lakkautettu PS3:lta.
- Anonyymi
Ei YouTuben ja Netflixin katsomiseen PS Plussaa tarvitse PS4:llakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846