Kun on pari kertaa onnistunut saamaan itsensä huijatuksi nettikaupoilla vuosien saatossa, niin on jo tullut varovaiseksi.
Myyjä myy kaksi tuotetta yhteishintaan, mutta.... kyseinen tuote on haluttua, koska sitä ei enää ole valmistuksessa.
Siis ostajia löytyy.
Innostuin itse heti ja laitoin viestin, ja hän kertoi olevansa lomalla ja kotiutuvansa ensiviikolla, niin voidaan tehdä kaupat. Laittoi ilmoitukseen "varattu".
Kuvia oli vain yksi. Myyjän puhelinnumeroa ei ollut.
Katsoin hänen muut kohteensa, ja kaikki oli eilen, samana päivänä laitettu myyntiin.
Kuitenkin myyjä kertoi olevansa lomalla! Siinä alkaa vähän epäilyttää.
Myös se, että kaikista tuotteista oli vain 1 kuva......
Tuote on siis todella edullinen tuolla hinnalla, ja postitus siihen.
Onkohan kuitenkin LIIAN hyvää, ollakseen totta.
Tori,fi arveluttava myynti-ilmoitus
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764