Kansan kokous päätti yksimielisesti sulkea Eduskuntatalon

Anonyymi

Suomen kansa ja henki päättivät tänään käydyssä nettiäänestyksessä, josta Suuoomi 300:kin on osallisena, sulkea Eduskunnan pandemian vuoksi kolmeksi viikoksi varotoimenpiteenä viruksen leviämistä ehkäisemiseksi, tiedotti kansan kokous.

Kaikkien Eduskunnassa piilottelevien konnien on nyt viipymättä kerättävä tavaroitaan ja poistuttava välittömästi koteihinsa.

Poliisien väliintulo on ankaran rangaistuksen uhalla kiellettyä.

Eduskunta talo on todettu Kirurgiliitton kovidin erityisherkkua.

Piste.

2

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdit mainita, että hississä ei saa olla kuin yksi kerrallaan. Jos kyseessä on lapsi, aikuinen laittaa lapsen ensin hissillä ylös, ja tulee itse perässä, ettei tartuttaisi lastaan koronaan.
      Lisäksi vaippaa vaihdettaessa tulee pukeutua vaikka isoon roskapussiin, johon on tehty käden reiät.
      Aviopuolisot eivät saa sakon uhalla nukkua samassa sängyssä, ellei ole turvaväliä, vahinkojen välttämiseksi.
      Kaiteisiin ja rappusten käsitankoihin ei saa koskea ilman hanskoja.
      Jokaiselle perheenjäsenelle pitää olola oma television kauko-ohjaaja.
      Korteilla maksettaessa ei saa nappia painella ellei ole sormia ensin desinfioitu.
      Jokaisella pitää olla sytytin mukana, jotta voi polttaa maskin kahden tunnin käytön jälkeen, ilman että sen ottaa sormilla pois naamalta.

• Anonyymi

Lisäksi kaikki käytetyt setelit tulee polttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe