Viime keskiviikkona tuli sellasia ajatuksia etten vaan saa/voi syödä paljoa, oon syönyt torstaista asti max 900kcal (la ja ma söin 1500-1700kcal... aloin ahmimaan) tänään oon syöny vaan 276kcal enkä tuskin syö enää ( tai en ees sitä vielä, koska oon nyt syömäs nuudelii:/) mut en ees voi syödä nykyää paljoo tai ees normaalin verran ilma sellast ähkyy:( .. oon huomannu et oon vähän laihtunut, tai ainakin mun solisluut on tullu paremmi esiin.. syöminen on vaan niin ahdistavaa://// ja koska oon 12v ja viime kuussa kun mitattiin olin 160cm ja 55,4kg!!!! oon elokuusta asti yrittäny laihuttaa mut sain eka laihutettuu 55,9kilosta 54,5kiloon mutta nyt se yks kilo oli tullu takas
auttakaa!!!
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
sori kirjotin vähä sekavasti, eli jos ette ymmärtäny jotai ni kysykää vaa! (ja tarkotin et sit ku oon syöny nää nuudelit niin oon syöny tänää sen 276kcal, laskin purkat mukaan)
- Anonyymi
Ei hemmetti.Sun elämästä tulee vaikeeta ja sä oot vielä lapsi.Miksi ihmeessä jauhat purkkaa jos pelkäät lihovasi niistä.Puhu jollekin aikuiselle.Toi on oikeesti jo sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764