Eli oon 160cm (n. 2kk sit 55kg, nyt ehkä vähän vähemmän, kun en oo syönyt niin paljoa) .. Kauan mun pitäis olla syömättä tai kauan alle 500kcal että laihtuisin noin 8kg?? oon alkanu syömää semi vähä nykyään (max 1000kcal normaalisti) eli siis en oo varma painanko enään 55kg koska meillä ei ole enään vaakaa.
syömättömyys, laihtuminen..?
10
447
Vastaukset
- Anonyymi
ja kävelen yleensä 10 000 askelta päivässä, en tee melkein koskaan muuta nykyään. voisin kyllä alkaa taas treenaamaan tai liikkumaan enemmän
- Anonyymi
kuka sun vaa´an on vienyt?osta uusi tilalle.Parilla kympillä saa jo uuden.
- Anonyymi
Vaaka on aivan turha väline laihdutuksessa.Pitää syödä terveellistä ruokaa,ja liikkua paljo,niin saa muutettua kehon koostumusta.Paino nousee,mutta näytät laihemmalta.
Paino ei kerro kaikkea
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html
- Anonyymi
Eihän vaakapainosta näe mitään laihtumista.Itse syön päivässä 2600 kaloria ja laihdun.
Mitatkaa vain rasvaprosentti pihtimittaamalla rasvapoimut ,vain siitä tietää laihtuneensa- Anonyymi
anorektikolla ei ole rasvaa mitä mitata.
- Anonyymi
herran jestas.Kysyjä on varmasti teini-ikäinen ja ei varmasti voi syödä tota määrää.Ootko sama joka treenaa 5 kertaa viikossa?Älä hyvä ihminen kerro paljon aikuinen mies voi syödä.Sulla on todellisuuden raja hämärtynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anorektikolla ei ole rasvaa mitä mitata.
Miksi sitä pitää sitten laihduttaa,jos rasvaa ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herran jestas.Kysyjä on varmasti teini-ikäinen ja ei varmasti voi syödä tota määrää.Ootko sama joka treenaa 5 kertaa viikossa?Älä hyvä ihminen kerro paljon aikuinen mies voi syödä.Sulla on todellisuuden raja hämärtynyt.
Nuorilla on paljon suurempi kalorinkulutus kuin vanhoilla.Aika vasta yksi 16 vuotias teinityttö you tubessa katsoi älykellosta lukemat 3000-3500
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä pitää sitten laihduttaa,jos rasvaa ei ole?
Koska anoreksia on sairaus jossa alipainoinen näkee itsenäs lihavana ja haluaa sen takia laihduttaa.Anoreksia on myös mielen sairaus.
- Anonyymi
Noin 7000kaloria lihottaa kilon. -9000 kaloria laihduttaa kilon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707