Eräs mies on kehunut minua useamman kerran. Kehuissa on kuitenkin sellainen leikkisä, ehkä sarkastinen sävy. Mietin, että ehkä kyse ei olekkaan siitä, että hän olisi minusta kiinnostunut vaan ehkä hän vain pyrkii vain pöksyihini (mikä sekin itseasiassa kävisi minulle, jos hän kysyisi suoraan) tai haluaa nähdä, miten reagoin.
Onko tähän liittyen mielipiteitä?
Mies kehuu
12
518
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa oli tosissaan. Kehuja ei kannata uskoa
- Anonyymi
En haluaisi kuulostaa nuivalta, mutta olen myös ollut liian kiltti ja hyväuskoinen aiemmin. Siksi en osaa suhtautua näihin kehuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi kuulostaa nuivalta, mutta olen myös ollut liian kiltti ja hyväuskoinen aiemmin. Siksi en osaa suhtautua näihin kehuihin.
Eipä ne kehut mitään tarkoita!
Vitsinä varmaan tarkoitti
- Anonyymi
Se mies haluu vaa pildee ei muuta.
- Anonyymi
Niih ja sillon kehutaan rumempaakin naista
Paremman puuttees kaikki käy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih ja sillon kehutaan rumempaakin naista
Paremman puuttees kaikki käyEhkä. Toivotaan, että haluaisi niin, että ehdottaa suoraan seksiä.
- Anonyymi
Nainen kehuu amis palkoja EI Vaan Muista Että työkalut otetaan väkisin muilta ei työssä työkaluja pihapiiri Timia vaan kävellään
- Anonyymi
Sun naisena esiintyvän äijän jutuissa korostuu se, että mikä on miehen mielipide ja mikä merkitys sillä on. Hönömpi, esim katkera nainen tai vslidioonsa uskova mies ottaa todesta pian
- Anonyymi
Hän tykkää sinusta oikeasti paljon. Nämä bildejutut ei ole hänen mielessä, niinkuin täällä kirjoitellaan, vaan sinä itse. Olet hänen mielestä viisas ja siksi hän kehuu. m>n
- Anonyymi
Huutonaurua miesaloittaja, mee vaikka bildemaan välillä hakemaan virikkeitä ja nikkaroi jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutonaurua miesaloittaja, mee vaikka bildemaan välillä hakemaan virikkeitä ja nikkaroi jotain
En ole aloittaja, viisaus ei asu ainakaan sinussa!
- Anonyymi
No siitä leikkisästä ja sarkastisesta sävystä omaa tulkintaasi on 50% ja mahdollisesti 50% on sitä että mies ei halua aivan hampaitta ja yksipuolisesti luovuttaa sinulle arvoa.
Oletko kehunut takaisin?
Jos et niin olet ansainnut vähintään kolminkertaisen määrän sarkasmia oikeasti koska et palauta palvelusta. Jos hän kuitenkin pidättäytyy noinkin hellämielisissä läpsyissä hän oikeasti tykkää sinusta.
Jos ajattelit koskaan oikeaa suhdetta niin nyt olisi hyvä tilaisuus lopettaa se vitun kusipäinen panttaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764