"Pitäsikö Suomen olla hyväksymättä EU:n elpymispaketti? Onko Suomella vaihtoehtoja? Onko elpymispaketti askel kohti EU:n liittovaltiokehitystä? Näihin kysymyksiin vastaamassa Paavo Väyrynen."
Suosittu video, katso myös kommentit:
https://www.youtube.com/watch?v=85VId3_K3us
Väyrynen tietää ja varoittaa
Anonyymi
4
73
Vastaukset
Väyrynen on hyvin käytännönläheinen intelligentti, harvinaisuus näinä päivinä.
- Anonyymi
Lahtinen tuntemattomassa: "Suomen nilkit lähti mukaan siihen kouhotukseen".
Ja tämä nykyinen sota hävitään?
- Anonyymi
Rahapakettien maksuun Suomalaisten ei tietenkään pidä ryhtyä.
- Anonyymi
Polaris-TV !!
Siinä on uusi mielenkiintoinen ja selkeä media.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969