Ihan vaan politiikan seuraajana olen miettinyt seuraavaa. Kun Perussuomalaiset näyttää voittavan tulevat kunnallis, että eduskunta vaalit, niin minkä puolueen he kelpuuttavat heidän kanssaan päättämään asioita. Nämä hiukan kouluttamattomat persu äänestäjät haukkuvat kaikki muut puolueet, eivätkä kelpuuta ketään. Toinen asia on, että kuka lähtee persujen kelkkaan muu, kuin kokoomus. On siinä pientä ihmistä puolustava persu ihmeissään, kun tekee kokkareiden kanssa politiikkaa, ei käy hyvin siinä ei. Käsittääkseni perussuomalaisille käy yhtä huonosti, kun Soinin aikana. Jos haluat valtaa, menetät äänestäjät, jos haluat olla suurin puolue, pysy oppositiossa. Ja sieltä ei asioita päätetä. Halla Jussia käy sääliksi.
Hippasille
Anonyymi
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele vasuri kirjoittamaan ennen kuin arvostelet muiden tekemisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699