Kevät herättää himot äärimmilleen! Miehet tapailetteko varattua naista seksin merkeissä esim. autossa luonnon helmassa, päivisin vai illan hämärissä.
Tapailet varattua naista.
63
1847
Vastaukset
- Anonyymi
Tapaan keskiikäistä varattua..autossa metsä tiellä iltaisin rouva panettanut näin keväisin parin vuoden ajan.
- Anonyymi
Auton takapenkillä. Nainen ottaa suihin, jonka jälkeen tulee istumaan syliin. Ihanaa seksiä, kun nainen säätelee vauhtia ja itse saa nauttia naisen kiimasta.
- Anonyymi
Löytyykö naista Jyväskylästä tänään iltapäivästä sessioon?
- Anonyymi
Totta on..tää mulla neljäs varattu jota hoitelen, jokainen aivan yhtä kiimaisia kyllä kulli maistuu suussa. Osaavat ratsastaa sylissä mikä parasta huutavat nautinnosta myös spermat saa laskea sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö naista Jyväskylästä tänään iltapäivästä sessioon?
Toivon että löydät tekee hyvää sain eilen illalla itse viimeks tyhjennettyä paineet kiimaiseen varatun pilluun kyllä tykkäs. Rva laittoi pikku housun suojan ettei valu reisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että löydät tekee hyvää sain eilen illalla itse viimeks tyhjennettyä paineet kiimaiseen varatun pilluun kyllä tykkäs. Rva laittoi pikku housun suojan ettei valu reisille.
Minä sain pikkuhoususuojan yhdeltä naiselta, oli menkat :)
- Anonyymi
Kyl mukavaa hoimintaa. Tai maastossa ku maa kuivunut
- Anonyymi
Viltti auton viereen kun maa lämpenée hyvä nussia luoñon helmassa. Kiihotusta lisää jospa joku liikkuis lähistöllä ja näkis..
- Anonyymi
Olisko päijät-hämeen naisia innokkaana?
- Anonyymi
Tämä nainen jota hoitelen silloin tällöin tääĺä kanta-hämees.. varmasti antais muillekkin olemme keskustelleet asiasta. Kotona seksi ei toimi siksi käy vieraissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nainen jota hoitelen silloin tällöin tääĺä kanta-hämees.. varmasti antais muillekkin olemme keskustelleet asiasta. Kotona seksi ei toimi siksi käy vieraissa..
Laitas yhteystietoi ni jutellaa asiasta. Kiinnostaa
- Anonyymi
No onpa nättiii
- Anonyymi
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi haaska
- Anonyymi
Panen vaimon siskoa säännöllisesti ihan kotona. Joko hänen luona tai meillä.
- Anonyymi
Löytyisköhän Kuopion seudulta kiimaista varattua naista?
- Anonyymi
Ei hitossa löydy
- Anonyymi
LAIttan PELKÄY NARU STRINGUT, SOMRI VÄREJÄ NÄNNILÖIHIN IHMETLET VOIKO TODWLLA OLLA NOOIN KAINIS
T. NAISELLLE SEURAA KUUOPIOSTA
- Anonyymi
Kyllähän pvlläkin voimme autossa luonnonhelmassa tavata. Illalla voi hieman olla rohkeammin....
- Anonyymi
Vime keväänä kävin naimassa ihanaa rouvaa, tässä parhaillaan lämmittelen toista. Kohta pääsen myös imettämään kulliani, kuulemaan kuinka ihanaa saada spermat suuhun. Varatut rouvat antaa usein myös peppua, enemmän kuin mielellään
- Anonyymi
Mitähän tästä pitäis ajatella? Jos oisin sittenkin ottanut sen kolmannen puolison enkä jäänyt omilleni niin oisko nyt helpompi löytää hyvä tapailumies seksitarpeisiin?
- Anonyymi
Niin, no kyllähän meitä hyviä varattuja tapailumiehiä löytyy. Minkäslainen ex rouva siellä harmittelee, oletkos mistäpäin Suomea?
Jos Uudenmaan alueelta, niin kiinnostaisi jutella lisää kahdestaan. Minulla meinaan juuri hakusessa mukava rouva tai ex rouva vakituiseksi tapailukaveriksi.
T: 41v Ukm
- Anonyymi
Korona villinnyt varatut naiset..etsivät vierasta tyydyttää himonsa luonnon helmassa.
- Anonyymi
Tapailtiin yksi kevät salaa autossa, ja luonnossa. Yhdesti squirttasin sormetuksesta etupenkille, mies ei ollut kuulemma ehtinyt pestä ja tietämätön vaimo istui siinä mökkimatkan, seuraavana päivänä..
- Anonyymi
Samoin käynyt muutaman kerran kun penkki kuivaa yön aikana. Seuraavana päivänä naisen nesteet paistaa vaaleana värinä penkillä.
Löytyykö Oulun seudulta varattua naista joka kaipaa vierasta . . .
kuljeksinko@gmail.com- Anonyymi
Minäkin olen Oulun seudulta ja haen varattua puutteessa olevaa naista?Olen vanhempi treenattu erittäin lihaksikas mies,ei lihava.Siinä on oma kiihottavuutensa kun varattua panee?kik ilmari1655
- Anonyymi
Löytyiskö Porin seudulta varattua halukasta naista?
- Anonyymi
Kyllä varatut tällä hetkella kysyttyjä hyvä näin moni elää puutteessa. M 56
- Anonyymi
Löytyykö Turun suunnalta varattua naista varatulle 55v miehelle?
Tuota autokivaa voisi kokeilla pitkästä aikaa.
Olisi kivaa jos siinä ajellessa voisit vähän kiusata ja vilautella.- Anonyymi
Vakkari varattu ollut jonkun aikaa jota saanut nussia. Viimeksi eilen auto ajelulla rouva otti kullia suuhun kun ajoin, pysähdyttiin motarin levädys alueelle, rouva tuli syliin ratsastamaan oli taasen tosi kiimassa. Laukesin sisään rouva imi kyrpäni puhtaaksi, vein hänet rivarin parkki paikalle mies odotti kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkari varattu ollut jonkun aikaa jota saanut nussia. Viimeksi eilen auto ajelulla rouva otti kullia suuhun kun ajoin, pysähdyttiin motarin levädys alueelle, rouva tuli syliin ratsastamaan oli taasen tosi kiimassa. Laukesin sisään rouva imi kyrpäni puhtaaksi, vein hänet rivarin parkki paikalle mies odotti kotona.
Tuntuu varmaan hyvältä kun näkee varatun nauttivan vieraasta kyrvästä. M 57
- Anonyymi
Vuosia sitten ollessani kolmekymppinen tapailin varattua itseäni 15 vuotta vanhempaa ihanaa naista seksin merkeissä. Usein tämä tapahtui autossa. Usein otti suihin loppuun asti mutta myös yhdyttiin ja sain silloin aina tulla pilluun. Erittäin miellyttävä kokemus joka vieläkin saa välillä kalun jäykäksi. M45
- Anonyymi
Kyllähän sitä voisi varattuakin tapailla jos mies olisi häntä ensin pettäny
- Anonyymi
Tääkin rouva jota nussinut kohta parin vuoden ajan, asuu Kanta Hämeessä mies pettänyt parikin kertaa aiemmin. Aluksi halusi kostaa yhden kerran, tykkäsi naida kanssani otti yhteyttä nyt pari vuotta tavattu viikottain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääkin rouva jota nussinut kohta parin vuoden ajan, asuu Kanta Hämeessä mies pettänyt parikin kertaa aiemmin. Aluksi halusi kostaa yhden kerran, tykkäsi naida kanssani otti yhteyttä nyt pari vuotta tavattu viikottain.
Tehän olette luoneet suhteen toisiinne muuttakaa yhteen asuu saatte nussii joka päivä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän olette luoneet suhteen toisiinne muuttakaa yhteen asuu saatte nussii joka päivä...
Ite halusn vain panna, en kuunnella nalkutusta ja vahtausta menoistani…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite halusn vain panna, en kuunnella nalkutusta ja vahtausta menoistani…
Tääkin rouva jota nussinut kertonut miten nauttii yhdynnässtä kun arjen ongelmat kanssani seuraa mukana.
- Anonyymi
Viisitoista vuotta varatun naisen kanssa oli seksisuhde. Hän jäi eläkkeelle niin paneskelut loppui kuin seinään, vahinko hän on tiukkapilluinen ja kiihkeä pienikokoinen savolaisnainen.
- Anonyymi
Kyllä tekisi mieli varattua leveälanteista kaunotarta, mutta ei taida Tampereen seudulta löytyä, kuin pullukoita keskikehonrakentajia? M52
- Anonyymi
Vain läpimätä luonteeltaan oleva ihminen pettää
- Anonyymi
Oletko saanut mies varattua lapissa .ehkäpä minun nam Nam
- Anonyymi
Kyllä täällä Lapissa ois mies joka kaipaisi varattua
- Anonyymi
Ootko saanut varattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko saanut varattua
Olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko saanut varattua
Eilen viimeksi vakkari varattua sain naida kunnolla. Miehensä oli Suomi- Ruotsi pelissä Hesassa.
Rouva soitti haluaa rakastella voidaanko tavata, uskomatonta miten kiimassa varattu voikin olla. T. M 45v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen viimeksi vakkari varattua sain naida kunnolla. Miehensä oli Suomi- Ruotsi pelissä Hesassa.
Rouva soitti haluaa rakastella voidaanko tavata, uskomatonta miten kiimassa varattu voikin olla. T. M 45vHitsi kun löytäis itsekkin vakkari varatun pillun. M 62v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen
Mistä päin jos vaikka mun nam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin jos vaikka mun nam.
Lapista olen. Mistä sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapista olen. Mistä sinä
Kittilässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kittilässä
Oletko minkä ikäinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kittilässä
Onko profiilisi treffin puolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi kun löytäis itsekkin vakkari varatun pillun. M 62v
Varatun pillu maistuis. M 44v
- Anonyymi
Perheensärkijä Petturit liikkeellä.
- Anonyymi
Varattu nainen olisi nyt hakusessa Savon tai Kainuun alueelta. Itse olen terve sinkkumies ja yhteyttä minuun voi ottaa... varamies ät meiliboxi piste fi
- Anonyymi
Hitsi kun löytäisi varatun vakio naisen vaikka vanhemman ukm 52
- Anonyymi
olen liki 75v,,mutta muotoja löytyy...Jos sinua kiinostaa tämmöinen hieman rehevä,,mutta tosi rintava rouva,,,,tekis mieli saada kunnolla isoa,kun ukosta ei ole hommiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen liki 75v,,mutta muotoja löytyy...Jos sinua kiinostaa tämmöinen hieman rehevä,,mutta tosi rintava rouva,,,,tekis mieli saada kunnolla isoa,kun ukosta ei ole hommiin
Täällä olis 50v ehdokas tku/hki suunnalta. Mistä päin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä.päin olet mielelläni sinulle sitä antaisin t.ukm52
- Anonyymi
Kik Espoo30 jos kiinnostaa nuori 32 v mies
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081