Tekeekö taas tuppeensahatusta lankusta torppaa ? Kehui TV haastattelussa että perustukset on tärkein rakennusvaihe niinkuin Suomen taloudessakin.
Keskusta kuitenkin sallii ulkomaisten kaivosyrityksien louhia suomen perustuksia mielin määrin ja varastaa mineraalit ulkomaille. Vitttu mitä idiootteja nuo KesKUSTA päättäjät on !!
Vanhanen taas talonrakennuspuuhissa ??
Anonyymi
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa vielä linkkiä todisteeksi.
https://yle.fi/uutiset/3-11889500 - Anonyymi
Rakentaa näköjään perus suomalaista puutaloa-eikä näy vierastyöläisiä työmaalla
hienoa Matti - Anonyymi
Kyllä Vanhanen osaa rakentaa.
- Anonyymi
Mites se jalka?
- Anonyymi
Veteli pressuja lautakuorman päälle siihen malliin, että taisi olla tuppeensahattua esillä.
- Anonyymi
ViileäSOTILAS kirjoitti:
Eikö onnettomalla tosiaankaan muuta ole kuin roikkua täällä?
Vai roikkuu se onneton Vanhanen täälläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019