PLIIS AUTTAKAA MUA!! Eli siis mulla on käytössä pillerit, mutta musta tuntuu että oon raskaana koska unohin kerran ottaa pillerin. Mullahan ei siis menkkoja oo pillereitten takia joten en tiedä että millon se testi pitäisi tehdä sitten? Nyt on about 9 päivää kun seksiä harrastin ja on joitain raskauden oireita jo, väsymystä ja tissit kipeet jne, MILLON VOIN TEHDÄ TESTIN ETTÄ VARMASTI NÄKYY JO ja voiko oireet näkyä jo näin aikasin???
AUTTAKAA MUA PLIIS!!!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764