tietääkö joku missä tuo sijaitsee? ja voisi laittaa esim google maps linkin?
https://youtu.be/dmzrfkk3gzw
oletettavasti rauman alueella tai lähiseudulla. miksiköhän hylätty ränsistymään?? kutsuttu ns. kurjuuden laakson rivitaloiksi
Hylätty rivitaloalue
5
3000
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereelta pohjoiseen.
- Anonyymi
jep ei ollut raumalla vaan parkanossa :D
- Anonyymi
Juurihan oli ylen uutisissa että Polvijärvellä kunta kunta purkaa useita rivitaloja kun ei riitä asukkaita ja niiden edessä olevat korjaukset tulisivat sen takia kalliiksi.
- Anonyymi
Jos on kyseessä tämä Parkanossa sijaitseva paikka, niin on rakennettu 1965. Nettikeskustelujen mukaan on yritetty kunnostaa kymmenisen vuotta sitten, mikä selittäisi sen, että osa videon taloista oli siistimmän näköisiä.
Näyttää olevan ihan homeessa koko paikka. Varmaan tehty jostain 60 -luvun kikkakolmosmateriaalista, tai ihmelevystä. Siihen päälle kostea maaperä, valesokkeli ja/tai maanvarainen laatta, niin on saatu kunnon kasvustot idätettyä. Mielenkiintoista, että mustia pikkuja ei näy muualla kuin talojen pinnoilla. Äkkiseltään katsottuna videolla näkyisi, että tekstiilit ja muu irtaimisto ei ole näkyvän homeen valtaamaa. Toki itiöitä voi olla ja varmaan onkin.
Itse en tuonne lähtisi lainkaan, ainakaan ilman kunnon suojavarustusta, vähintään hengityssuojain. Ei voi olla hyväksi tuota hengitellä. Samoin nyt keväällä pitää muistaa myyräkuumeen riski, jos vierailee hylätyissä kohteissa, tai tekee ihan vaan siivousta mökillä. Hengityssuojain kannattaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712