Oletteko osallistuneet? Tunsitteko vuosikymmenien jälkeen oppilastovereitanne? Onko traditio jatkunut pitkään?
Meillä on suunnitteilla tapaaminen 1. kerran 50 vuoteen. Ei sitä itsekään uskoisi, mutta kyllä saatiin valkolakit 1955 eli 50 v sitten. On tosi mielenkiintoista tavata senaikuisia kavereita.
Luokkakokoukseenko?
5
390
Vastaukset
- Kirsikka
Tapaamisia on ollut koulun täyttäessä pyöreitä vuosia. Luokkakokouksiakin on ollut muutama.
Hauskaa on ollut joka tapaamisessa, muistella kouluaikoja, ja erilaisia elämän kohtaloita.
Olemme hyvin tunnistaneet toisemme, ei ole kukaan kysynyt keneltäkään,kuka sinä olet?
Muisteluttaa aina jälkeenpäin silloiset tapahtumat, harrastus-, ja monet muut vapaa-ajan vietto mahdollisuudet. Tunnelma kokoontumisissa on ollut suorastaan käsinkosketeltavan nostalginen. Johtuneeko siitä että tuppaan olemaan joskus liiaksi sentimentaalinen.
Mene kiinnostavin mielin luokka tapaamiseen, jos jotakin joudut itsestäsi siellä antamaan, lupaan että saat kahmalo kaupalla takaisin. on ja hauskaa oli. Ammattikoulun loppumisesta tuli joitakin vuosia sitten kuluneeksi 40 vuotta.
Syksyllä lapsuuteni kansakoulu täyttää sata vuotta. Juhliin menen. Erikseen on vielä ~oman ikäluokkani kokous samojen juhlien aikana.
Kannattaa käydä, ehdottomasti!- lenasalo
olin viime joulukuussa luokkakokouksessa. Olimme tavanneet viimeeksi 16-17 vuotiaina ja voit kuvitella sitä tapaamisen riemua. Suurinosa oli säilyttänyt jotain ulkonäöstään, eli oli tutun näköinen. Kahdelta jouduin kysymään "kuka sie oot". Meitä oli ollut luokassa 36 oppilasta ja nyt 40 vuoden kuluttua paikalla oli 23. Kannattaa mennä
- Otontytär
Oppikouluni täytti 50 vuotta 2002. Juhlan yhteydessa eri vuosiluokat järjestivät omia tapaamisiaan. Kovin montaa entistä luokkatoveria ei mukana ollut, neljästäkymmenestä kymmenkunta oli paikalla. Vanhoja asioita oli tosi mukava muistella ja suunnitella seuraavaa tapaamista. Erityisen mukava oli tutkailla, mitä piirteitä oli kenessäkin säilynyt. Huomasin, että puhetapa ja ääni olivat parhaiten tunnistettavissa. - Hiukan tuli ihmeteltyä, että noinko vanhoja nuo kaikki muut jo ovat!
Mene ihmeessä mukaan ja nauti nuoruutesi parhaiden hetkien palatessa mieleesi!- liinumaria
on tulevana kesänä luokkakokous ja toivon näkeväni mahdollisimman monta entistä luokkatoveriani siellä. Koulun loppumisesta tulee kuluneeksi 50 vuotta, joten on "juhlakokous" tulossa. Odotan sitä innolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019