Terve. Minulla on liian isot pohkeet ja kaverini kiusaavat minua niistä jatkuvasti 😔 Tai ei kukaan muu kun yksi, mutta ainoa kaverini, sillä tuntemattomasta syystä minulla ei ole muita ystäviä. Olen mielestäni normaali enkä ymmärrä tätä asiaa. Kuitenkin kiusaaminen voisi loppua jos pohkeeni pienenisivät. Hän on saanut näistä palluroista kiusaamisen aiheen. Omasta mielestäni nämä ovat normaalit, äitikin sanoi niin!! 😜 Kertokaa pohkeiden pienentämiseen vinkkejä !! 🤪
MITEN SAADA PIENEMMÄT POHKEET?
Anonyymi
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
ei hätää tämä on normaalia 50v. on silti tärkeää muista että olet täydellinen juuri itsenäsi❤️varmaan venytely auttaisi💞ja hanki uusi toveri jos on noin ilkeä!!
- Anonyymi
Kiitos vinkeistäsi !! 😄
Onko hän todellakin sinun kaveri, jos hän kiusaa sinua siitä, että pohkeesi on "isot"? :D Suosittelem sinua hankkimaan uuden kaverin.. Muista, että sinussa ei ole mitään vikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764