Huppu tyyppejä haussa!

Moikka!
Sitä huomaa yhtäkkiä että monet ystävät ja tuttavat ovat lähteneet perheen perustamisen, erojen, muuttojen ja elämän muutosten tuulien mukana ihan liian pitkälle.
Hyviä tyyppejä siis hakusessa!
Suhtaudun elämään intohimoisesti. Liikuntaa harrastan pyöräilyn, ratsastuksen, lenkkeilyn ja kuntosalin mainitakseni mutta uudet lajit kiinnostavat ja minulta kuulee helpostikin että "joo tottakai, milloin mennään testaamaan".
Kaipaisin pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja joissa ei aina ole välttämättä mitään järkeä. Pohdiskelua ja haaveilua ja mielipiteiden vaihtelua. Toisaalta, urheilun parissa haasteiden heittoa ja pientä kilpailua. Ja kaikenlaista mitä vain mutta hyvässä huumorin täytteisessä meiningissä.
Minulla on lapsia jotka haastavat arjessa teini ikäisten ajatusmaailman kanssa. Ehkä niistäkin saattaa keskusteluihin aiheita pompahdella.
Jos yhtään vaikuttaa siltä että lenkki seuraa tai jotain edellämainittuja olet vailla niin laitathan viestin.

7

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisähuomautus vielä että asun pääkaupunkiseudulla 😅

• Anonyymi

Onkohan täällä noin selväpäisiä, kuullostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.

• Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

• Katzky kirjoitti:

Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

Ja hyvä kun kirjoitusvirheitä hyväksytään. Huppu tyypit on varmaan oma luokkansa ja sielläkin on niitä huippu tyyppejä joita oli tarkoitus huudella 😅

• Moi, olisi todella kiva tutustua.

• Moikka,
      Etsin itsekin uusia ystäviä ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia ensin vaikka sähköpostilla.

• Mailiosoitetta ei valitettavasti voi tänne laittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe