Olen useita kertoja laittanut tänne avauksen, jossa olen kysynyt asiaa liittyen itänaapuriimme ja MV-lehteen.
Jokainen avaus näyttää lähes saman tien katoavan. Palstalla kuitenkin näyttävät pysyvän valtavat määrät massapostauksia ja törkeyksiä. Ihmeellistä menoa.
Mistä oikein on kyse?
Sensuroiko joku tätä keskustelua??
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku tietoisesti määritellyt aiheen kielletyksi?
- Anonyymi
Miksi tänne ei saada mitään järkeä keskusteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tänne ei saada mitään järkeä keskusteluun?
Sinäjoka kysyt miksi tänne ei saada mitään järkeviä keskusteluja? Vasta kysymys: Miksi itse etee paljon aloiteita järkeville keskusteluille? Sinullahan on mahdolisuus siihen,eikö? Itse en osaa tehdä.Luen vain ja konetoin muiden lailla.Raakile täällä.Ja huono äidinkielen taitoni.anteeksi.
- Anonyymi
Miksi mv-lehdessä ei ikinä kritisoida itänaapurin toimia?
- Anonyymi
Voin vain arvailla syytä, mutta tuli mieleen seuraava... Valtamedia ja Ylehän arvostelee Venäjää ihan kivasti, joten Venäjällä on jo yllin kyllin arvostelijota. Toisaalta valtamedia kieltäytyy ehdottomasti sanallakaan arvostelemasta islamisteja ja EU:a. Ehkä MV haluaa täyttää tämän tyhjiön?
- Anonyymi
Moskova maksaa laskut.
- Anonyymi
Kohta tämä katoaa.
- Anonyymi
Totta kai sensuroi.
- Anonyymi
Siellä on ihmeellistä sensuuria ja mielivaltaa jota en käsitä. Vaikka ei kirjoita mitään sääntöjen vastaista niin teksti poistetaan. Kuka vetelee herneitä nenuunsa?
Ikävä kyllä sinulle on olemassa tyhmiä kysymyksiä ja tässä se syy.
- Anonyymi
MV sensuroi vain tyhmät mielipiteet.
Mutta uskaltaa kertoa totuuden.
Tässä faktat, ei ole mikäään salaliittoteoria tuo älypölyrokote.
https://tokentube.net/view?v=3505823426#- Anonyymi
Alko änkyröinti, joka on tään mv:n tunnus.
Änkyröi , kuten aikanaan Tiedonantaja lehti, joka oli omanlausensa lehti. Kirjoitti vain Nliittoa sukien myötäkarvaan ja samaa "suopeutta" Venäjän tultua kuvaan -91.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039